Články autora: Jana Jenšíková

Josef Brabenec: Nesdílíme trend hledat na obchodním trhu nepřáteleRusko je pro nás stále perspektivní

thumbnail

„Na Rusko se díváme jako na dobrého obchodního partnera. Spolupráce s ním je pro nás tradiční, dlouhodobá a perspektivní.“ To jsou slova zakladatele a spolumajitele společnosti ENBRA Josefa Brabence. Česká rodinná firma je dlouholetým tuzemským lídrem nejen v dodávkách vodoměrů a měřičů tepla, ale i ve výrobě zkušeben a ve zkoušení měřidel průtoku a tepla. Hovořili jsme o ruském trhu, kde ENBRA slaví dlouhodobě úspěchy zvláště se svými zkušebnami.

Štítky Vodohospodářství, Energetika, Rusko

číst celý článek

Martina Tauberová: Naše firmy prokázaly, že mají inovace v krviA krize se nezaleknou

thumbnail

Stát průběžně zveřejňuje nástroje a programy na pomoc našim firmám v překonávání dopadů současné pandemie. Nejen o tom, co se v tomto směru ještě připravuje, ale i o dopadu koronavirové krize na globální ekonomiku hovoříme s náměstkyní ministra Martinou Tauberovou, která řídí na Ministerstvu průmyslu a obchodu sekci Evropské unie a zahraničního obchodu.

Štítky Inovace, Věda a výzkum, Pandemie, MPO, CzechTrade, CzechInvest, USA

číst celý článek

Přes překážky ke hvězdám

thumbnail

Per aspera ad astra. To je motto českého týmu KOSMOW aktuálně zapojeného do velkolepého projektu Institutu biomedicínských problémů Akademie věd Ruské federace a amerického Výzkumu lidských zdrojů NASA s názvem Sirius 2017–2023, jehož se účastní vědecké týmy z jedenácti zemí světa. Stejné motto však provází i život Kateřiny Bernardové, psycholožky, která stojí v čele KOSMOW. Více než třicet let totiž pomáhá překonávat překážky a krize lidem, kteří se ocitli v extrémně náročné či svízelné životní situaci. „Krize nás posouvají výš na pomyslné spirále života, z každé si pro sebe můžeme odnést nějaké bohatství,“ říká a ví, o čem mluví. Mnohokrát to prožila na vlastní kůži.

číst celý článek

Jiří Kratochvíl: Nezapomínejme, že máme také pacienty bez COVID-19I oni potřebují péči a léky

thumbnail

Původně jsme byli s obchodním ředitelem společnosti Cayman Pharma Jiřím Kratochvílem domluveni na povídání o Japonsku. Tam je totiž tato mezinárodně uznávaná farmaceutická společnost již více než deset let etablovaná. Ovšem mezitím přišla pandemie a s ní nouzový stav, a tak se řeč (bohužel pouze on-line) samozřejmě stočila i na to, co to znamená pro chod firmy a jak se jí daří pohybovat v měnícím se prostředí.

Štítky Japonsko, Farmaceutický průmysl

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.