Články autora: Jana Jenšíková

Karel Havlíček: Nebojme se být skvělíNaše země na to má

thumbnail

S Karlem Havlíčkem jsme si povídali pár dnů před jeho odletem do New Yorku a Bostonu. Zhruba po půl roce se tak do Spojených států vrací jako člen oficiální státní delegace vedené premiérem Andrejem Babišem. Tentokrát v roli vicepremiéra pro hospodářství a ministra průmyslu a obchodu. Podle svých slov však se stejným úkolem: prezentovat naši zemi jako Czech Republic: The Country For The Future. S ekonomikou založenou na špičkovém výzkumu, pokročilých technologiích, chytrých lidech a inovativních firmách, která získává v zahraničí respekt.

Štítky Inovace, Věda a výzkum, Nové technologie, Startupy, MSV

číst celý článek

David Formánek: Ve vztahu s firemním klientem nás stroje nenahradí

thumbnail

Povedou nové technologie k větší životní spokojenosti a štěstí? Stanou se ti, kteří už nebudou muset pracovat a ani pro ně práce nebude, šťastnými v obklopení virtuální realitou? Pokud se těmito otázkami nebudou důsledně zabývat vědci a politici, brzy je nastolí společnost sama. I o tom jsme si povídali v předvečer největšího strojírenského svátku s Davidem Formánkem, šéfem korporátního a investičního bankovnictví Komerční banky.

Štítky KB, Nové technologie, digitalizace, MSP

číst celý článek

Jaroslav Besperát: Díky invenci rostemePřemýšlím, jak nám i do budoucna vytvořit prostor

thumbnail

ČPP má přívlastek podnikatelská ve svém názvu právem. Přestože je univerzální pojišťovnou, právě v pojištění podnikatelů a podnikatelských rizik zaznamenává největší nárůst. A také vavříny. Letos ji právě za tuto oblast odborná porota ocenila zlatem v anketě Pojišťovna roku a zároveň získala stříbro v soutěži Zlatá koruna. „Řekl bych, že posledních pět let sklízíme ovoce ze stromu, o který více než desetiletí den co den pečujeme. V pojišťovnictví je totiž kromě invence potřebná kontinuita a bezchybná práce týmu,“ začínáme rozhovor s generálním ředitelem České podnikatelské pojišťovny Jaroslavem Besperátem.

Štítky ČPP, Pojištění, MSP

číst celý článek

Lucie Spáčilová: Aby se firmě vedlo dobře, musí vedení se svými lidmi komunikovat

thumbnail

Lidé jsou dnes nejen v českých firmách tématem číslo jedna. Nízká nezaměstnanost na jednu stranu přinesla víc zájmu o zaměstnance, na druhou stranu s ní přišli do podniků často i nekvalitní jedinci. Co na to říká Lucie Spáčilová, expertka na budování produktivních týmů, která se se svými lidmi ze společnosti Performia snaží vnášet do oblasti personalistiky zdravý rozum?

Štítky Personalistika, Pracovní trh

číst celý článek

Miroslav Hošek: Nabízejte unikátní příběh, ne produkt

thumbnail

„Souhlasím s názorem, že pouze v Americe můžete být tím, kým opravdu chcete. USA jsou vlastně jakási zmenšenina a odraz celého světa. Neexistuje totiž jedna Amerika, ale mnoho a vy si můžete vybrat tu svou,“ tvrdí úspěšný americký byznysmen Miroslav Hošek. Už třináct let šéfuje potravinářské firmě AFP, která sídlí v Pensylvánii.

Štítky USA

číst celý článek
1 10 15 16 17 18 19 20 21 29 38

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.