SG Equipment Finance, dceřiná společnost Komerční banky, nabízí svým klientům digitální podepisování smluvní dokumentace s využitím Bank iD. Petr Němec, provozní ředitel SGEFu, popisuje, jak unikátní řešení funguje a jaké výhody přináší klientům.
Štítky
Bankovní identita,
digitalizace,
KB
číst celý článek
Za posledních 60 let se zvýšily emise CO2 jako největšího zdroje globálního oteplování o 30 procent. Kolik si můžeme dovolit vypustit nejen oxidu uhličitého, ale i dalších skleníkových plynů, aby se globální oteplování dařilo držet v rozumné míře do cca 2 ºC? Klíčovou roli hraje energetika, a to jak v osobní spotřebě domácností, tak zejména ve firemním sektoru.
číst celý článek
Nuda v Brně? Posuďte sami. Brněnská firma GF Machinery vyváží 70 % své produkce a na globálním trhu soupeří s předními výrobci speciálních strojů a linek na zpracování technických vláken a pro automobilový průmysl. Každý její výrobek je jednoúčelový originál, vyvinutý a instalovaný u zákazníka na zakázku. Od objednávky do předání zakázky uplyne běžně 6 až 10 měsíců. Jak firma vyrovnává své cash-flow? „K překlenutí této doby využíváme M-záruku Národní rozvojové banky,“ říká Jan Janota, jednatel firmy.
Štítky
Strojírenství,
Inovace,
Podpora exportu,
NRB
číst celý článek
Závažná životní rizika jsou tím nejdůležitějším, co by měla pojistná smlouva krýt. A jak dodává Jitka Volná, manažerka životního pojištění v České podnikatelské pojišťovně (ČPP), produkt NEON je pojištění, které vám kryje záda.
Štítky
Životní pojištění,
ČPP
číst celý článek
Česká republika je tradiční průmyslově rozvinutou zemí s bohatou historií a ambicí hrát významnou roli v produkci výrobků a služeb s vysokou přidanou hodnotou. Řada výrobních firem nyní reaguje nejen na ekonomické dopady aktuálního dění, ale zejména na změny vyvolané společenskou poptávkou a posuny v nákupním chování.
Štítky
Cirkulární ekonomika,
Dotace,
EU
číst celý článek
Každá firma, která kdy vyplňovala staré klasické papírové žádosti o bankovní záruku nebo dokumentární akreditiv, potvrdí, že to chce čas a určité zkušenosti, aby všechno „na první dobrou“ dopadlo tak, jak má. Následný telefonát z banky, že v žádosti chybí informace nezbytné pro vystavení instrumentu nebo jsou v ní logické chybky, znamená v lepším případě opravu žádosti a lehké zdržení při zpracování, v horším pak nestíhání termínů. Lze to nějak změnit? Ptáme se Tomáše Raka, vedoucího Trade Sales Komerční banky.
Štítky
digitalizace,
Finance,
KB
číst celý článek