Profiliga firem

Vsadili jsme na krásu a dobré jméno

thumbnail

Všechno začalo v roce 1989, kdy byl Felix Alcaide Perez v Československu na návštěvě za svým kamarádem. Zajeli se podívat i do Brna na multioborovou obchodní výstavu, kde zjistili, že v oblasti kosmetiky chybí pořádná nabídka. Doma ve Španělsku totiž jeho rodina podnikala právě v této oblasti, poskytovala výrobky a vzdělávání profesionálním kosmetičkám a kadeřnicím. A tak vznikl nápad posunout své podnikání i do Československa. Dnes firma patří i v Česku ke špičkám ve svém oboru. Za využití podpory od ČMZRB se zaměřuje také na dosažení energetických úspor.

Štítky Služby, ČMZRB

číst celý článek

Lubomír Dvořák: Buduji firmu pro své vnukyRád bych, aby zůstala světovou jedničkou

thumbnail

Víte, že existují rádiově řízené sekačky na trávu, které umí „tančit“? A že je vyvíjí a vyrábí česká rodinná firma z Pohledu u Havlíčkova Brodu? „Jsme držitelem několika světových a evropských patentů v různých strojních odvětvích na dálkově řízené svahové sekačky Spider,“ říká zakladatel a ředitel společnosti Lubomír Dvořák, držitel ocenění Česká hlava 2013 a strojař tělem i duší.

Štítky Rodinná firma, Strojírenství, Inovace, KB

číst celý článek

Robotické centrum jako cesta k vyšší přidané hodnotě

thumbnail

To, že jsme někdy z hlediska průmyslu nazýváni německou provincií, není jen hořkosladká nadsázka, ale do značné míry realita. Navíc provincií, do které tradičně nesměřují zakázky s vyšší přidanou hodnotou, jde spíš o výjimky. Z naší strojírenské zkušenosti se výroba s přidanou hodnotou z Německa do Česka zadává zpravidla jen v případě velké obtížnosti a složitosti, při nutnosti vysoké investice lidského kapitálu, nebo jde-li o zakázky na díly, s nimiž si u našich západních sousedů příliš nevědí rady a nechtějí se řešením zabývat. Etablovat se v této oblasti je tak jedna z cest, jak dosáhnout na zakázky s vyšší přidanou hodnotou, ale je třeba si přiznat, že stojí extrémní úsilí.

Štítky Strojírenství, Robotizace, Inovace, Německo

číst celý článek

Digitalizace obrátila polygrafii vzhůru nohama

thumbnail

Vytoužená meta, nebo Orwell? „Před časem jsme založili pobočku v Chicagu ve Spojených státech, abychom zvýšili dostupnost technické podpory uživatelům našich strojů a zejména měli možnost nasávat trendy, jimiž se polygrafie ubírá. Když totiž chceme zůstat jako exportéři konkurenceschopní i na vyspělých zahraničních trzích, musíme se přizpůsobovat náročným požadavkům zákazníků a implementovat je do našich strojů. Největší nároky tak připadají na softwarovou vybavenost, kdy je už běžné, že stroje musí přemýšlet za vás,“ říká obchodní a marketingová ředitelka rodinné společnosti Komfi Jana Slováková.

Štítky Strojírenství, digitalizace, Inovace

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.