Články se štítkem: Personalistika

Martina Pěčková: Anonymita globálního obchodu člověka demotivujePotřebuje vidět výsledky své práce na vlastní oči

thumbnail

„Nejdůležitější je umět naslouchat,“ říká výkonná ředitelka české velkoobchodní společnosti EURO NÁŘADÍ Martina Pěčková. „Velmi mi záleží na tom, aby náš kolektiv, který tvoří navzdory často náročné manuální práci nejen muži, ale také ženy, dosahoval dobrých ekonomických výsledků, ale zároveň v něm panovaly harmonické mezilidské vztahy.“

Štítky Profiliga firem, Z praxe, Velkoobchod, Personalistika

číst celý článek

Petr Havlík: Odvaha, vynalézavost a šikovnost našich lidí. To je největší kapitál

thumbnail

Navzdory všeobecné skepsi má Česko štěstí: stále relativně vysoké procento schopných a podnikavých lidí. Nejen na nejmodernější technické vybavení, ale i na inovativní systém výběru pracovníků již léta sází společnost Tiyo, jedna z největších akreditovaných laboratoří v ČR zaměřených nejen na automobilový průmysl.

Štítky Inovace, Dopravní prostředky, Personalistika

číst celý článek

Jak upozorňovat druhé na chyby, aby se opravdu zlepšovali

thumbnail

Lidé nejsou stroje. To, že je upozorníme na chybu nebo zkritizujeme jejich práci, nesou často nelibě a s nepřiměřenými emocemi. Pro vedoucí pracovníky to bývá vyčerpávající. Někteří zaměstnanci si zvyknou a obrní se, jiní si kritiku nepřipustí na úkor kvality své práce. Tou správnou otázkou tedy je, jak efektivně korigovat své zaměstnance, abychom je zároveň motivovali.

Štítky Personalistika

číst celý článek

Pomůže nám umělá inteligence více porozumět lidem?

thumbnail

Vstoupili jsme do nové doby, kdy je umělá inteligence (AI – z angl. artificial intelligence) stále častěji považována za mocný nástroj, který nám může usnadnit práci. Včetně té manažerské. Při bližším zkoumání se však ukazuje, že AI má svá omezení zejména v oblasti porozumění lidským emocím, reakcím a jejich potenciálu. Pojďme se podívat na to, v čem nás umělá inteligence nemůže nahradit i kde nám může pomoci.

Štítky Personalistika, Nové technologie

číst celý článek

Jan Coufal: Když se dařilo, investovali jsme, a proto dál prosperujeme

thumbnail

Jak se říká, všechno zlé je k něčemu dobré. Jedna z firem, kterou doba covidová vystřelila na obláček úspěchu, je bikero. Během ní zažila tato mladá společnost, která chytře kombinuje e-shopy s kamennými prodejnami a je lídrem na poli nejen kol, ale veškerého sortimentu pro cyklisty u nás, obrovský boom. A i když už vloni přišlo ochlazení, protože trh je předimenzovaný a lidé šetří, kde mohou, v bikeru říkají s pokorou, že se jim stále daří růst. Jak to dělají? „Když hodně prosperujete, investujte peníze do toho, aby vám podnikání rostlo, do lidí, abyste měli skvělý tým, a do toho, abyste měli dobré PR, aby vás lidé znali. Protože když potom přijde těžká doba, tak se to všechno vrátí.“ To je rada zakladatele firmy a jejího dnešního spolumajitele Jana Coufala.

Štítky eshopy, Investice, krize, Personalistika

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.