Články se štítkem: Personalistika

Síla Čechů i Slováků je ve schopnosti nevzdat se před cílem, shodují se dvě odbornice na HR

Obě jsou úspěšné, krásné a cílevědomé. Obě stojí v čele jedné z nejvýkonnějších poboček mezinárodní společnosti, která vzdělává šéfy, manažery a personalisty malých a středních firem v oblasti lidských zdrojů. Obě už na svých seminářích přednášely pro tisíce lidí. Jedna je Češka, druhá Slovenka. Lucie Spáčilová a Anna Matúsová. Jak se dívají na současná témata byznys světa, ale i na Čechy a Slováky samotné ze svých úhlů pohledu?

Štítky Slovensko, Personalistika

číst celý článek

Osobnost: Jak moc nám může zamíchat pracovními kartami?

thumbnail

„Osobnost se odráží v souboru řešení, která používáme, když čelíme různým situacím. Původ slova nalezneme v latině a znamená doslova ,maska‘, tak si můžete představit, že je to jakási ,role‘, kterou hrajeme a kterou se prezentujeme před ostatními lidmi. Někdy nám pomáhá, jindy nám život komplikuje,“ říká Lucie Spáčilová, ředitelka české pobočky mezinárodní společnosti Performia.

Štítky Personalistika

číst celý článek

Kolumbijci přijímají Evropany s otevřenou náručí

thumbnail

Jairo Pinilla Gutiérrez se před lety shodou náhod dostal z rodné Bucaramangy v Kolumbii na studia do Bratislavy. Na Slovensku založil rodinu a žil tam dvacet let, díky čemuž zná nejen slovenštinu, ale také naši mentalitu a zvyky. Když se v roce 2006 rozhodl vrátit do Kolumbie a v Bogotě založit pobočku mezinárodní společnosti Performia, která se věnuje u nás i ve světě výběru a hodnocení zaměstnanců s důrazem na produktivitu, potřeboval k tomu velkou dávku odvahy. Dnes je jeho pobočka jednou z nejlepších. Povídali jsme si s ním mimo jiné o kolumbijském pracovním trhu, ale i o tom, čím se liší Kolumbijci a Slováci.

Štítky Personalistika, Kolumbie

číst celý článek

„Ajťák“: tak trochu jiný zaměstnanec

thumbnail

Informační a komunikační technologie jsou jedním z nejrychleji expandujících oborů, který v České republice neuvěřitelně rychle pohltil nadprůměrné, průměrné ale i podprůměrné pracovníky. To je známá věc. Jaké možnosti má a co může zaměstnavatel ovlivnit, aby získal za nemalý plat ty, kteří opravdu přispějí k naplnění firemních cílů? V tomto hledání dnes hlavní roli sehrávají dvě věci – zdroje a přístup.

Štítky Personalistika

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.