České inovace versus čínská kreativita
Čína dávno není pouze synonymem laciných kopií. Místní designéři čím dál častěji překvapují zajímavými produkty, navíc za poloviční nebo i jen třetinovou cenu oproti světové konkurenci.
číst celý článekČína dávno není pouze synonymem laciných kopií. Místní designéři čím dál častěji překvapují zajímavými produkty, navíc za poloviční nebo i jen třetinovou cenu oproti světové konkurenci.
číst celý článekSpolečnost Preciosa – Lustry s třísetletou tradicí na tuzemském trhu expanduje do celého světa. Křišťálové a skleněné produkty z Kamenického Šenova tak zdobí vstupní haly hotelů a rezidenčních staveb ve světových metropolích jakými jsou Dubaj, Moskva, Baltimore, a v neposlední řadě Hongkong. O podnikání na čínském trhu, charakteristických vlastnostech typického čínského zákazníka a aktuálně rozpracovaných projektech jsme si povídali s generálním ředitelem společnosti Pavlem Markem.
číst celý článekTéměř 80 % firem (77 %) ve střední Evropě zaznamenalo konkrétní preference zákazníků nebo tržní trendy, které naznačují rostoucí poptávku po udržitelných produktech, službách nebo dodavatelských řetězcích. Vyplynulo to z průzkumu zaměřeného na udržitelnost dodavatelských řetězců, který vydala poradensko-technologická společnost Deloitte. Polovina firem navíc uvedla, že na tuto poptávku či preference aktivně reaguje.
Jaké jsou klíčové technologie a směry v inovacích a co si malé a střední podniky (MSP) myslí o udržitelnosti, obnovitelných zdrojích energie a elektromobilitě? Tyto informace přinesl dubnový průzkum agentury Ipsos pro AMSP ČR.
Vážené čtenářky, vážení čtenáři, srdečně vás zdravím jménem našeho velvyslanectví z Paříže, která se nyní probouzí do jara a žije přípravami na letní olympijské hry, jež bude brzy hostit už potřetí v historii.
Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.