Články autora: Shutterstock

Záruční programy jsou akcelerátorem ekonomické aktivity firem

thumbnail

Záruky Národní rozvojové banky (NRB), dříve Českomoravské záruční a rozvojové banky (ČMZRB), patřily a patří k významným podpůrným nástrojům malých a středních firem, které jsou srdcem našeho podnikatelského prostředí. Stávající nelehká ekonomická situace jim však ztěžuje přístup k úvěrům, proto roste poptávka podniků po záručních programech jako cesty k získání potřebných financí. Firmy se ale obávají, že dostupnost záruk se nyní snižuje, jak uvádí ve svých komentářích nedávný průzkum agentury Ipsos pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR).

Štítky Záruky, NRB, KB

číst celý článek

Los Angeles: Globální vize a neomezené příležitosti

thumbnail

Los Angeles je známé především díky zábavnímu průmyslu, slavným hercům a dalším umělcům. Je ale také významným byznysovým centrem, které nabízí jedinečné příležitosti pro podnikatele a investory. Pokud vás zajímá, proč je právě tato metropole nejlepším místem pro podnikání v USA a v čem je atraktivní pro evropské investory a podniky, tak čtěte dál. V článku se opíráme o data poskytnutá Světovým obchodním centrem Los Angeles (WTCLA) o zahraničních investicích, a zejména o roli evropských stakeholderů.

Štítky Exportní šance, Kalifornie, Investice

číst celý článek

Neúspěch? Jede se dál! Je to jen další příležitost

thumbnail

Kaliforňany nespojuje původ, ale hlavně sdílené hodnoty a postoje. Základním znakem zdejší obchodní kultury je snaha o jednoduchost a přímost. Při jednáních používejte stručné a jasné formulace. Udržujte přímý oční kontakt, vzbuzujete tak důvěru. A můžete mluvit i o svém neúspěchu, vaše šance na dobrý výsledek obchodu tím neutrpí.

Štítky Exportní šance, Kalifornie, Obchodní etika

číst celý článek

Až vaši odběratelé budou chtít environmentální prohlášení o produktu, budete připraveni?

thumbnail

O výpočtu uhlíkové stopy organizace již mezi firmami (zejména těmi většími) panuje povědomí a řada z nich svoji uhlíkovou stopu měří. Podle aktuálního průzkumu AMSP ČR již třetina větších firem vnímá poptávku svých odběratelů po informacích či závazcích o jejich udržitelnosti a další více než třetina toto očekává. Pro dodavatelské řetězce bývá ale v některých případech relevantnějším ukazatelem „environmentální prohlášení o produktu“ označované jako EPD (Environmental Product Declaration). Co toto prohlášení znamená a jak je získat?

Štítky EDP, KB

číst celý článek
1 2 3 4 15 29 43 57

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.