Dobrovolníci z ČPP pomáhali na Jesenicku

Text a foto ČPP Publikováno

V době povodní ČPP zvýšila počet dobrovolnických dní pro zaměstnance ze dvou na čtyři. Více než třicet zaměstnanců, včetně členů vedení, se rozhodlo věnovat svůj čas a energii na pomoc těm, kteří to nejvíce potřebovali. Jak během pomoci v České Vsi řekl generální ředitel ČPP Pavel Wiesner: „Jsem nesmírně hrdý, že mohu pracovat s tak výjimečnými lidmi, ochotnými pomáhat druhým v nouzi. Dokazuje to, že solidarita a lidskost jsou hodnoty, které v naší pojišťovně skutečně žijí.“

ČPP vyplatila za škody z povodní přes 213 milionů

ČPP eviduje 5960 škod, z nichž vyplatila klientům již přes 213 milionů korun. Výplaty záloh zasílá klientům na účet v řádu dnů od dodání všech potřebných podkladů. Téměř polovina hlášených škod je z Moravskoslezského kraje, dále pak z kraje Olomouckého a Jihomoravského. Mezi nejpostiženější patří Bruntál, Opava a Jeseník. Likvidátorům z ČPP se již podařilo vyřešit přes 40 % pojistných událostí.

Naprostá většina klientů hlásí spokojenost s pojišťovnou

V průběhu září a října zkoumala pojišťovna spokojenost klientů s řešením pojistné události. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 328 respondentů, kteří s ČPP v září a říjnu řešili likvidaci neživotní pojistné události. Z průzkumu vyplynulo, že nejčastěji lidé hlásí pojistné události prostřednictvím webového formuláře (66 %), následuje nahlášení na klientské lince (25 %) a nahlášení skrze klientskou linku s pomocí pobočkového pracovníka (9 %). Co se týče spokojenosti s ČPP, od počáteční komunikace až po vyřízení události bylo z pojišťovny nadšeno celkem 81 % klientů, dalších 9 % pak uvedlo, že je pojišťovna potěšila. V konkrétních popisech pak klienti vyzdvihovali především ochotu pracovníků, profesionalitu a rychlost vyřízení.

„Průběžné vyhodnocování spokojenosti klientů je pro nás klíčové. Zvláště v takových náročných situacích, kdy pomoc pojišťovny potřebuje velké množství lidí v krátkém čase. Abychom klientům vyšli vstříc, v době povodní jsme prodloužili provozní dobu zákaznické linky a zrychlili proces vyřízení likvidací. To vše, společně s odborností a lidským přístupem našich zaměstnanců, přispělo k tomu, že naprostá většina klientů je s našimi službami spokojena,“ uvedl Martin Lakomý, ředitel Úseku podpory klientů a obchodu ČPP.

Zdroj: ČPP

Celý článek si přečtěte v tištěné verzi TRADE NEWS 5 / 2024 na straně 65.

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.