Profiliga firem

Zdeněk Formánek: Česko-srbský byznys zdárně přežil i historické peripetie

thumbnail

„V naší firmě koluje bonmot předsedy představenstva Tomáše Hájka, jak již v devadesátých letech jezdil za byznysem do zemí bývalé Jugoslávie a zápasil s místní mentalitou. Přestože na získávání zakázek zaměřil veškeré úsilí, vracel se nespokojen. Po letech frustrace nakonec svůj přístup přehodnotil s tím, že si své obchodní návštěvy také společensky užije. Ke svému údivu se začal vracet se stejnou, ne-li lepší zakázkovou bilancí,“ s humorem poukazuje na to, jak důležité je pro úspěch v byznysu jen „netlačit na pilu“ a trochu akceptovat místní zvyklosti a životní rytmus zákazníků, člen dozorčí rady společnosti Vodní zdroje Zdeněk Formánek.

Štítky Vodohospodářství, Srbsko, Environment

číst celý článek

Jiří Stix: Sázka na pestrost výrobního portfolia se nám vyplatila

thumbnail

„Před rokem jsem si nedovedl představit, jak se naše společnost dokáže vyrovnat s tolika proměnnými, které nemůže předem ovlivnit. Dnes snad už mohu říct, že se nás covid díky kázni a nasazení pracovníků nijak zásadně nedotkl, což je patrné i na našich hospodářských výsledcích. Loni jsme sice v porovnání s rokem 2019 poklesli v tržbách, ale hospodářský výsledek vzrostl,“ vzpomíná na turbulentní rok plný nenadálých překvapení obchodní ředitel Prefy Brno Jiří Stix.

Štítky Stavebnictví, KB

číst celý článek

Jde to i bez plastů, říká vítěz Národní ceny za kvalitu v rodinném podnikání

thumbnail

„Jsme rodinná firma, takže s nápadem na nový produkt nebo jinou inovaci může přijít kdokoliv. Hlavním motorem ve vývoji nových výrobků je však spolumajitel společnosti Martin Šťastný, který má ve své kanceláři takovou malou ‚laboratoř‘, kde vymýšlí stále nové výrobky. V ní vznikly během pandemie například IQ chytré obaly, které zákazníkům usnadní odnos více jídel, protože je lze do sebe snadno připínat a odnést najednou,“ zmiňuje novinku na trhu marketingový manažer společnosti HIT OFFICE Marek Šnajdr.

Štítky Rodinná firma, Environment, Inovace

číst celý článek

S jako sociální

thumbnail

„Sociálním podnikem jsme se oficiálně stali začátkem roku 2020, ale všeobecné principy aplikujeme úplně od začátku. Získání tohoto statusu nám otevřelo možnost čerpání většího počtu dotačních titulů pro rozvoj firmy a zlepšení sociálních podmínek našich zaměstnanců. Ke koupi provozovny, ve které naše firma sídlí, jsme například využili úvěr S-podnik Českomoravské záruční a rozvojové banky,“ říká Leoš Mallat, majitel a jednatel rodinné společnosti MASTR, která se věnuje sociálnímu podnikání v kovovýrobě.

Štítky Rodinná firma, Strojírenství, Sociální podnikání, ČMZRB

číst celý článek

Milan Resl: Za loňský rok jsme zaznamenali historicky rekordní počet objednávekNaším cílem jsou e-shopy s lidským přístupem

thumbnail

Online nakupování se stalo jakousi nutností každodenního života a díky tomu internetové obchody hlásí enormní nárůst. Tuto skutečnost může potvrdit firma Ergotep, která poskytuje více než dvanáct let komplexní služby pro e-shopy. Pyšní se nejen počtem odeslaných objednávek, ale také svými zaměstnanci, kteří tuto firmu utvářejí i přes svůj zdravotní hendikep. Povídáme si o tom s obchodním ředitelem Milanem Reslem.

Štítky sociální podnikání, eshopy

číst celý článek

Lubomír Kovařík: Zákazníkům jsme nabídli online konfigurátorJako první na světě

thumbnail

Česká zbrojovka Group si i navzdory pandemii klade nemalé cíle. Chce se stát světovým lídrem ve výrobě ručních palných zbraní a do konce roku 2025 dosáhnout tržeb ve výši jedné miliardy eur. Stojí při tom nohama pevně na zemi, neboť již nyní kombinované tržby CZG a Coltu převyšují půl miliardy eur. Společnosti se podařilo udržet výrobu díky přísným protiepidemickým opatřením, která zavedla již v polovině března loňského roku. Po počátečních komplikacích s dopravou loni na jaře, kdy pandemie světový obchod zaskočila, se podařilo stabilizovat také export.

Štítky obranný průmysl, Inovace, digitalizace, APAC, KB

číst celý článek
1 2 3 4 10 18 27 35

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.