Z praxe

Naše firmy jako mistři propagace aneb reklama k obchodu patřila a patří

Management firem na území ČSR byl v období první republiky velice výrazně ovlivněn americkým podnikatelským duchem. Reklama byla proto vnímána jako nedílná součást manažerských rozhodnutí. Z toho, jak firmy uměly podporovat svou značku a své produkty a jak je dostaly na výsluní nejen v tuzemsku, ale i ve světě, by se dnešní marketingová oddělení mohla učit. Proto je škoda, že velké množství historických informací – tak cenných a inspirativních – zatím zůstává ležet v archivních regálech.

Štítky Reklama, Výzva

číst celý článek

Kolik stojí údržba živých staveb?

thumbnail

Česká rodinná firma LIKO-S nabízí instalaci zelených střech a stěn, které jsou nejen zajímavým okrasným prvkem, ale jsou i funkční a šetří peníze. Tato celoroční přírodní ozdoba, jež se díky masivnějšímu rozšíření stala cenově dostupnou, se může zdát náročná na údržbu, ale není to tak úplně pravda.

Štítky Environment, Stavebnictví

číst celý článek

Největším zlem pro firmu není ten největší „brblal“

thumbnail

Chodí a brblají, dělají drama z každé změny a nezřídka šíří „blbou náladu“. Existují zaměstnanci, kteří jsou prostě nepříjemní. Ale i přesto nejsou těmi, kteří jsou pro firmu opravdovým nebezpečím. Vedle nich totiž existuje speciální typ lidí, kteří dokáží bez povšimnutí i dlouhé roky doslova ničit lidi kolem sebe a firmy, v nichž pracují. Jsou to takzvaní brzdiči a průměrně jich bývá v jakékoli skupině dvě a půl procenta.

číst celý článek

Štíty na stolech a pultech vás neochrání

thumbnail

Pandemii covidu-19 vzala tento rok společnost LIKO-S jako výzvu a během dvou týdnů dokázala do prodeje uvést produkty řady LIKO-Safe Zone. Pomohly jí v tom dlouhodobé zkušenosti na předních pozicích evropského trhu s prosklenými příčkami, inovativními dotykovými stěnami, mobilními stěnami i akustickými řešeními. Díky vlastnímu vývojovému oddělení a silné exportní aktivitě po celém světě tak svým zákazníkům z řad investorů, developerů i architektů nabízí oporu a řešení podle aktuálních potřeb.

Štítky Inovace

číst celý článek
1 2 3 4 5 7 9

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.