Víte, kolik marketingových manažerů potřebujete k výměně žárovky? Dva. Jednoho, který žárovku vymění, a druhého, který by ji vyměnil lépe. My marketéři jsme sebevědomé osobnosti, máme názor na každý problém a odpověď na každou otázku. Tu a tam však, zahleděni do své geniální kreativity a brilantních rozhodovacích schopností, nemusíme přes stromy vidět les. Pojďme se tedy podívat na nejčastější chyby, které se v řízení českých značek vyskytují.
Štítky
Marketing
číst celý článek
„Za co vás v předchozím zaměstnání platili?“ Ptá se kolegyně personalistka uchazeče o pozici manažer marketingu. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. „Opravdu? A čeho jste tím dosáhl?“ Doptává se kolegyně trochu překvapeně. „No, tak šéf byl spokojenej, že nic nezbylo do příštího roku, a určitě jsem podpořil dobré jméno firmy,“ doplňuje uchazeč suverénně. „A jak to víte? Měřili jste to nějak?“ Pokračuje neoblomně kolegyně. „To ne, ale to by bylo divný, kdyby se za takové peníze nic nestalo, ne?“
Štítky
Personalistika,
Marketing
číst celý článek