Nové technologie

Česká republika na Mezinárodním strojírenském veletrhu prezentovala novou vizi, založenou na inovacích

thumbnail

Hlavním tématem 61. ročníku Mezinárodního strojírenského veletrhu byl Průmysl 4.0 a digitální továrna, tedy digitalizace výroby. Tradiční koncept partnerské země MSV získal novou podobu, když se do této pozice dostala letos Česká republika. Vůbec poprvé tu pod jednou střechou představila hned třináct státních organizací, které podporují tuzemský byznys. A to v České národní expozici nazvané Czech Republic: The Country For The Future. Veletrhu se zúčastnilo 1662 vystavujících firem z 30 zemí. Za pět dní si expozice prohlédlo více než 81 tisíc návštěvníků.

Štítky Inovace, MPO, Průmysl 4, digitalizace, MSV

číst celý článek

Naše inovace dokáží vyčnívat i ve světě

thumbnail

Česká rodinná firma LIKO-S ze Slavkova u Brna, která letos představila mediálně úspěšnou 1. živou halu na světě LIKO-Vo, demonstrovala nedávno inovativní a designová řešení tentokrát pro moderní kanceláře na dvou významných veletrzích najednou.

číst celý článek

Digitalizace mění tvář průmyslu a obchoduKaždé ráno se modlím, aby se Německu dařilo

thumbnail

Od konce loňského roku roste počet firem, které uvádějí, že slábne zahraniční poptávka po jejich zboží. Ukazuje to pravidelné šetření, které svaz průmyslu a dopravy ČR pořádá společně s Českou národní bankou mezi více než 150 průmyslovými firmami. Ochlazení přichází mimo jiné z Německa. Tamní průmyslová výroba se drží pod úrovní roku 2018 a německé firmy hlásí od počátku roku pokles zakázek. Každé ráno se modlím, aby se Německu dařilo. Česká a Německá ekonomika jsou obchodně a vlastnicky provázané, a dopady vývoje v Německu tak pocítíme i u nás. Naše ekonomika ale zatím roste stále rychleji než německá.

číst celý článek

Staráme se o bezpečnost a komfort našich klientů

thumbnail

Přestože společnost 2N Telekomunikace vyrábí luxusní produkty s vyšší přidanou hodnotou a za vyšší ceny, poptávka po nich roste zejména v USA, kam směřuje největší část jejich exportu. Zajímavými trhy však jsou také Itálie, Německo, Velká Británie a Nizozemsko. „Italové oceňují komfort, komplexnost a kompatibilitu našich řešení. Němci zase patří mezi solventní zákazníky a líbí se jim design našich produktů. Britové, u nichž zatím vysoké prodeje pokračují, byli vždy velmi otevření obchodu a Nizozemci mají slabost pro technologické novinky,“ přibližuje hlavní rysy zahraničních zákazníků Tomáš Klíma, obchodní ředitel této firmy, jejíž výrobky směřují z devadesáti pěti procent do celého světa.

Štítky Nové technologie, Inovace

číst celý článek

Italové nejsou vůči českým výrobkům předpojatí

thumbnail

Společnost ABBAS vstoupila na italský trh v roce 2013 a od roku 2016 na něm začala využívat asistence agentury CzechTrade. Od té doby si tam vybudovala poměrně hustou síť kontaktů a přátelských osobních vazeb. „Její obchodní manažer pro region EMEA a Latinská Amerika Michal Vyplašil je velmi aktivní a daří se mu zúročit obecně vstřícný vztah Italů k českým výrobkům,“ chválí Michala Vyplašila z brněnského ABBASU vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade v Miláně Marek Atanasčev.

Štítky Nové technologie, Inovace, Itálie

číst celý článek

Hermann Simon: I v procesu globalizace je role malých a středních firem klíčováBývají lepšími inovátory než ty velké

thumbnail

Snad nikdo u našich západních sousedů neví o malých a středních podnicích tolik jako Hermann Simon. Jeden z největších odborníků na poli managementu, profesor ekonomie, zakladatel a čestný prezident globální poradenské společnosti Simon-Kucher & Partners stále přednáší po celém světě. Přesto si o prázdninách našel čas na TRADE NEWS. Na rozdíl od posledního rozhovoru pro náš časopis, věnovaného hlavně srovnání české a německé ekonomiky, jsme se tentokrát zaměřili na postupující globalizaci a digitalizaci a s tím spojenou nutnost neustále inovovat. Chtěli jsme od něj získat pro naše firmy rady, které by jim pomohly bodovat na stále náročnějším podnikatelském hřišti.

Štítky Inovace, MSP, digitalizace, Německo

číst celý článek
1 2 3 4 6 8 10

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.