TRADE NEWS nejlepším časopisem pro firmy

Publikováno
thumbnail

Dvouměsíčník o obchodu a exportu TRADE NEWS, který vydává společnost ANTECOM již třetí sezonu jako magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, získal nejvyšší ocenění v soutěži Zlatý středník 2013. Ve své kategorii Nejlepší B2B časopis a noviny se stal absolutním vítězem.

Dvouměsíčník o obchodu a exportu TRADE NEWS, který vydává společnost ANTECOM již třetí sezonu jako magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, získal nejvyšší ocenění v soutěži Zlatý středník 2013. Ve své kategorii Nejlepší B2B časopis a noviny se stal absolutním vítězem.

TRADE NEWS vypadá a svým obsahem může konkurovat i klasickým časopisům, které lze koupit na trhu. Je nabité informacemi, které mohou zajímat každého z byznysu i mimo něj. Má tmelicí funkci a vzbuzuje ve čtenáři chuť nejen jej číst, ale podílet se i na tvorbě jeho obsahu,“ uvedla ve svém hodnocení předsedkyně poroty Zlatého středníku Barbora Tachecí.

Předseda AMSP ČR Karel Havlíček k tomu dodává: „Smekám před celým redakčním týmem a všemi spolupracovníky asociace, kteří na časopise denně pracují. Na trhu je bezpočet kvalitních titulů, využívajících finančního zázemí nadnárodních firem, o to více mě těší fakt, že vyhrál náš časopis s relativně skromným rozpočtem. Od počátku jsme vsadili na kvalitu novinářské i grafické práce, nikoho neunavujeme funkcionářskými rozhovory a úspěchy asociace, ale představujeme konkrétní příběhy, zpracováváme zcela unikátní teritoriální analýzy a přinášíme exkluzivní články a rozhovory.“

TRADE NEWS jsme společně s asociací od začátku připravovali na míru českým firmám a věřili jsme, že si je získá. Ovšem šlo to ještě rychleji, než jsme čekali. Ocenění odborné poroty si velmi vážíme, ovšem největší radost máme právě z toho, že nás naši velmi nároční čtenáři skutečně čtou a těší se na každé další číslo. Poděkování tedy patří především jim za inspiraci a podporu stejně jako našim partnerům, inzerentům a všem spolupracovníkům, bez jejichž přispění bychom se na nejvyšší příčku Zlatého středníku nedostali,“ říká šéfredaktorka a vydavatelka TRADE NEWS Jana Jenšíková.

Časopis vychází od září 2012 a v současné době má náklad 8200 výtisků, přičemž jeho mediální zásah je prokazatelně mnohonásobně vyšší, i díky plošné elektronické distribuci AMSP ČR. Během tří let tak TRADE NEWS předstihnul všechny byznysové tituly na trhu.

http://www.protext.cz/zprava.php?id=20601

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.