Články se štítkem: Personalistika

Marcel Klaus: Nejdůležitější investice je do lidí

thumbnail

Akciová společnost KLAUS Timber představuje českou špičku ve výrobě dřevěných palet, a to jak objemem výroby a portfoliem zákazníků, tak technologiemi. Je jedním z nejvýraznějších podnikatelských subjektů plzeňského regionu a v neposlední řadě firma sídlící na Nepomucku zaměstnává více než 400 pracovníků. Právě ti jsou základním pilířem fungování celého provozu.

Štítky Personalistika

číst celý článek

Martina Brázdilová: Své lidi umíme ocenit

thumbnail

„I když naši pracovníci v žertu přirovnávají náročnost výběrového řízení do firmy k testování pracovníků pro NASA, oceňují jeho přednosti. Úspěšné absolvování tohoto procesu totiž skutečně vypovídá o odborných i mentálních předpokladech uchazečů o práci,“ přibližuje propracovaný výběr zájemců o pozice v opakovaně oceňované české rodinné firmě ZLKL Loštice vedoucí oddělení personalistiky Martina Brázdilová.

Štítky Personalistika, Performia

číst celý článek

Martina Pěčková: Anonymita globálního obchodu člověka demotivujePotřebuje vidět výsledky své práce na vlastní oči

thumbnail

„Nejdůležitější je umět naslouchat,“ říká výkonná ředitelka české velkoobchodní společnosti EURO NÁŘADÍ Martina Pěčková. „Velmi mi záleží na tom, aby náš kolektiv, který tvoří navzdory často náročné manuální práci nejen muži, ale také ženy, dosahoval dobrých ekonomických výsledků, ale zároveň v něm panovaly harmonické mezilidské vztahy.“

Štítky Profiliga firem, Z praxe, Velkoobchod, Personalistika

číst celý článek

Petr Havlík: Odvaha, vynalézavost a šikovnost našich lidí. To je největší kapitál

thumbnail

Navzdory všeobecné skepsi má Česko štěstí: stále relativně vysoké procento schopných a podnikavých lidí. Nejen na nejmodernější technické vybavení, ale i na inovativní systém výběru pracovníků již léta sází společnost Tiyo, jedna z největších akreditovaných laboratoří v ČR zaměřených nejen na automobilový průmysl.

Štítky Inovace, Dopravní prostředky, Personalistika

číst celý článek

Jak upozorňovat druhé na chyby, aby se opravdu zlepšovali

thumbnail

Lidé nejsou stroje. To, že je upozorníme na chybu nebo zkritizujeme jejich práci, nesou často nelibě a s nepřiměřenými emocemi. Pro vedoucí pracovníky to bývá vyčerpávající. Někteří zaměstnanci si zvyknou a obrní se, jiní si kritiku nepřipustí na úkor kvality své práce. Tou správnou otázkou tedy je, jak efektivně korigovat své zaměstnance, abychom je zároveň motivovali.

Štítky Personalistika

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.