Články autora: Shutterstock

Příležitosti pro české firmy v Kataru

thumbnail

Energetika Země se v rámci snah o snížení závislosti ekonomik na svém energetickém bohatství pomalu odklání od konvenčních technologií. Zavádí ekologicky šetrné technologie, zkoumá možnosti zvýšení podílu obnovitelných zdrojů energie, například fotovoltaiky, větrných elektráren nebo vodíku.…

Štítky Katar

číst celý článek

Příležitosti pro české firmy v Alžírsku

thumbnail

Zemědělství a potravinářství Alžírská vláda usiluje o rozvoj a modernizaci zemědělství jako prostředku k diverzifikaci ekonomiky a přilákání zahraničních a domácích investic. Hlavními hnacími silami trhu jsou vládní politiky a programy na zvýšení domácí produkce, privatizace semenářského sektoru a…

Štítky Alžírsko

číst celý článek

Libanon: Země cedrů (a plynu?)

thumbnail

Libanon je maličký kousek země zmítaný dějinnými událostmi, je to jedno políčko na šachovnici notně ošoupané manévry malých i velkých figur her mezinárodní politiky, a to déle než jen po nějaké to století.

Štítky Libanon

číst celý článek

Stabilní dodavatelské řetězce, to je to, oč tu běžíPomoci může due diligence

thumbnail

Dodavatelské řetězce – bezpečné a také udržitelné – jsou od začátku pandemie covidu a v návaznosti na ruskou agresi na Ukrajině klíčovými slovy pro většinu obchodníků a podnikatelů. Příčiny a důsledky jejich přerušení z nich činí téma jak na národní, tak i mezinárodní úrovni. Společně se snahou o diverzifikaci zdrojů se hledají i další nástroje, jak zvýšit odolnost dodavatelských řetězců. Jedním z těchto nástrojů je rovněž zvýšení znalosti o jednotlivých článcích dodavatelského řetězce ze strany odběratelů. Vychází se z předpokladu, že čím více víte o svých dodavatelích a o tom, jaký má jejich činnost vliv na okolí, tím dříve rozpoznáte rizika a můžete na ně včas reagovat. Znalost může být zprostředkována různými způsoby a due diligence čili náležitá péče je jedním z těch efektivnějších.

Štítky EU, MPO

číst celý článek

Abyste se na hodnoticím pohovoru necítili jako u zubaře

thumbnail

Až polovina manažerů se prý cítí nepohodlně, když přijde na výroční rozhovory s podřízenými. Proč tomu tak je? Velmi často hlavně proto, že vlastně nevědí, jak se na takovou akci připravit. Mají pocit, že musí daný čas vyplnit svým vlastním ústním hodnocením. A protože nikdo neočekává, že to bude schůzka na pět minut, dojem z ní se nezřídka rovná pocitu při návštěvě zubaře. Pojďme na to s troškou nadhledu.

Štítky Personalistika

číst celý článek
1 5 6 7 8 9 10 11 15 29 43 57

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.