Inovativní Beohemija je lídrem v segmentu péče o domácnostZískala důvěru i českých zákazníků

Text a foto Beohemija Publikováno

Firma Beohemija, součást české skupiny CE Industries, je úspěšným příběhem transformace, růstu a úsilí o maximální kvalitu. Díky svému zaměření na inovace, export a odpovědné podnikání dosáhla v posledních dvou letech více než šedesátiprocentního nárůstu tržeb. Velkou roli v tomto úspěchu sehrály změny v produktovém portfoliu firmy, ale také uvedení nových výrobků na trh a strategické investice.

Read in English

Globální přítomnost a expanze

Beohemija v současné době exportuje své produkty do dvaceti zemí, přičemž organizovanou distribuci má zavedenou na dvanácti trzích v regionu a v Evropě. Společnost se také snaží o expanzi na nové trhy, jako jsou například Maďarsko, Bulharsko, Švýcarsko, ale i Česká republika. O úspěchu strategie orientovat se více na export svědčí rovněž skutečnost, že více než polovina ročních příjmů společnosti pochází právě z mezinárodních trhů.

Odpovědnost vůči životnímu prostředí a inovace

Beohemija aktivně zavádí postupy šetrné k životnímu prostředí, jako je například snižování využití plastů a emisí CO2 nebo vývoj produktů ze surovin z obnovitelných zdrojů. Společnost rovněž plánuje uvést na trh zelenou, ekologickou produktovou řadu, která bude šetrná k životnímu prostředí a dále přispěje k udržitelnému rozvoji.

Technologický pokrok a modernizace

Firma disponuje moderním výrobním areálem, který se nachází v srbském městě Zrenjanin. Investuje do pokročilých technologií ve všech oblastech, včetně modernizace dodavatelského řetězce a vývoje nových softwarových řešení. Díky optimalizaci výroby se o 40 % zvýšila kapacita pro práškové prací prostředky a o 12 % kapacita pro tekuté prací prostředky a aviváže, a to vše při zachování vysokých standardů kvality.

Z výroby v srbském Zrenjaninu

Lidé a firemní kultura

Základem podnikání společnosti jsou její zaměstnanci. Firma podporuje inkluzivní kulturu prostřednictvím mentorských programů, školení a odměňování pracovníků. Iniciativy jako například program „Mám nápad“ podporují interní inovace v rámci podniku, zatímco teambuildingové aktivity a akce jako Sportovní duel a Den rodiny posilují u zaměstnanců pocit sounáležitosti a komunity.

Promyšlený marketing a společenská odpovědnost

Díky moderním strategiím značky a kampaním, jako je „Duel – silný, něžný a mocný – stejně jako ty“, si Beohemija buduje silný vztah se spotřebiteli. Zároveň provádí CSR aktivity, mezi které se řadí jednak podpora sociálně znevýhodněných skupin prostřednictvím darování produktů, jednak specializované iniciativy, jako je například pomoc matkám samoživitelkám a financování vysokoškolského vzdělání pro talentované studentky z výnosů z prodeje tekutých pracích prostředků Duel.

Vize do budoucna

Beohemija si klade za cíl dále posilovat svou pozici na globálním trhu prostřednictvím inovativních produktů, udržitelné výroby a strategické expanze. Maximální úsilí o kvalitu, inovace a spokojenost spotřebitelů zůstává jádrem jejího podnikání, a společnost tak nadále pokračuje v nastavování nových standardů v segmentu péče o domácnost. 

Zdroj: Beohemija

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.