Šimon Jiráček: Pokračovat v rodinné tradici cítíme jako poslání.Naším know-how je kvalitní ruční práce

Text a foto TIMO Publikováno

Jsou věci, které i v éře technologií zůstávají nedotčené automatizací. Jednou z nich je podprsenka. Tento intimní kousek není možné „vysypat“ z výrobní linky jako tričko. Za každým modelem stojí desítky kroků, hodiny ruční práce a především lidský cit pro detail.

Poctivé řemeslo a rodinná tradice má stále hodnotu

V srdci Litoměřic už více než půlstoletí vznikají podprsenky, které dokazují, že poctivé řemeslo má i dnes své místo. Rodinná společnost Timo se drží zásady vyrábět prádlo pro skutečné ženy. Ne pro čísla v tabulkách módních řetězců, ale pro těla, která mají svůj vlastní příběh. V nabídce je přes sto velikostí podprsenek a možnost kombinovat různé obvody a košíčky. To všechno by ale nemělo smysl bez pečlivé ruční práce, která z každého kousku dělá originál.

„Udržet české řemeslo v dnešní době není samozřejmost. Proto je pro nás důležité ukázat, co všechno stojí za jednou podprsenkou. Od nápadu přes střih až po poslední steh. Všechno děláme s důrazem na detail a pohodlí, které ženy poznají na vlastní kůži,“ říká Šimon Jiráček, zástupce třetí generace rodinné tradice.

Vracíme ženskému tělu pohodlí, řemeslu hrdost a módě opravdovost.

Aneta Krejčíková je tváří značky Timo

Čtyřicet dílů, které tvoří dokonalý celek

Víte, že výroba jedné podprsenky znamená spojit až čtyřicet dílů? A nic z toho se nedá automatizovat. Každý kus projde rukama zkušených švadlen, které do něj vkládají své umění a trpělivost. Stejně pečlivý je i výběr materiálů. Timo používá jen certifikované evropské látky, zdravotně nezávadné a šetrné k přírodě. Proto si značka drží kvalitu, která obstojí v čase.

NettieBra má styl

Mezi ikonami společnosti vyniká NettieBra. Podprsenka, která spojuje pohodlí s jemnou estetikou. Její košíčky překryté tylem nebo krajkou vytvářejí lehký, průsvitný efekt, který je svůdný a přitom sofistikovaný. Ženy ji milují natolik, že ji záměrně nechávají vykukovat zpod košil nebo šatů. Prádlo se tak stává součástí outfitu a rafinovaným detailem, který přitahuje pohledy.

Podprsenka NettieBra má svou múzu. Je jí herečka Aneta Krejčíková, oficiální tvář značky. Její přirozená krása, smysl pro styl a sebevědomá energie dávají prádlu nový rozměr. Jemnost, ženskost, ale i špetka rebelie. To všechno herečka ztělesňuje. „Aneta přináší našim kolekcím emoci. Není jen tváří kampaně, je ženou, která našemu prádlu rozumí a dává mu příběh,“ dodává Šimon Jiráček.

Návrat k lidskosti v módě

V době, kdy oděvní průmysl často ztrácí lidský rozměr, má Timo jasné poslání. Vrátit ženskému tělu pohodlí, řemeslu hrdost a módě opravdovost. Některé věci prostě nelze dělat jinak. Podprsenka je jednou z nich. A právě proto je stále symbolem nejen krásy, ale i pečlivé práce, která má smysl.

Zdroj: TIMO

Celý článek si přečtěte v tištěné verzi TRADE NEWS 4 / 2025 na straně 62-63.

Štítky Rodinná firma, Textilní průmysl

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.