Články se štítkem: Textilní průmysl

Aleš Kuchař: Marketing otevře dveře, ale jen kvalita přinese zákaznickou loajalitu

thumbnail

Říká se, že v devadesátých letech na rozvíjejícím se českém spotřebním trhu dokázal jen trochu šikovný obchodník prodat prakticky cokoli. „Jenomže my jsme chtěli nabízet zboží, za které bychom se nemuseli stydět. Proto jsme se rozhodli šít je sami z metráže, již jsme si sami pečlivě vybírali. O tom svědčí mimo jiné unikátní záruky, které na své výrobky poskytujeme. U zboží garantujeme pět let, u zipů je záruka neomezená a nárok na výměnu zboží činí 365 dní,“ začíná své vyprávění Aleš Kuchař, zakladatel a spolumajitel společnosti na výrobu bytového textilu DARRÉ.

Štítky Textilní průmysl

číst celý článek

Recept na úspěch? Věřím lidem!

thumbnail

„Už dlouho mi lecjaké firmy nabízejí GPS a systém sledování služebních vozů, abych mohl odhalit černé jízdy svých zaměstnanců. Prý ušetřím až dvacet procent nákladů! A já jim říkám: ,Kdo se tím pak bude zabývat? Kdo to bude řešit a posuzovat?‘ A hlavně, vždyť bych tím urazil osmdesát procent svých lidí, kteří to dělají poctivě. Ti zbývající se budou vždycky snažit najít nějakou obezličku a výhodu pro sebe.“ Šéf Juty Jiří Hlavatý tvrdí, že čím větší dá lidem důvěru a svobodu, tím lépe se s firmou identifikují a mají lepší výsledky. A navíc – je zvyklý jít proti proudu.

Štítky Textilní průmysl, Pojištění

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.