Hledá se dobrý podnikatel!

Publikováno

Truhlář, který vyrábí hračky pro dětský domov bez nároku na odměnu, nebo provozovatel restaurace, co pravidelně rozdává jídlo bezdomovcům. Právě takové podnikatele chce ocenit soutěž MAKRO Dobrý podnikatel 2014. Je určena pro firmy do 30 zaměstnanců, které se angažují v rámci CSR. Ty se mohou na webových stránkách www.dobrypodnikatel.cz přihlásit až do 30. června. Vítěz, o němž rozhodne odborná porota, získá 100 000 korun. Partnerem a odborným garantem akce je AMSP ČR.

„Nezávislí podnikatelé se ve svých restauracích, obchodech nebo dílnách snaží být každý den co nejlepší. A často jde jejich snaha i nad rámec samotného podnikání,“ vysvětluje člen poroty Jan Žák, ředitel nákupu společnosti MAKRO Cash & Carry ČR, a dodává: „MAKRO jako dlouhodobý partner zejména malých a středních podnikatelů jim chce vyjádřit uznání a vyzdvihnout ty, kteří jsou nejvíce prospěšní pro své okolí.“

Účast v soutěži je bezplatná, není vyžadován registrační ani jiný poplatek. Podnikatelské subjekty může do soutěže nominovat také někdo jiný, například známí, přátelé, obchodní partneři nebo příjemci pomoci. V pondělí 21. dubna bylo spuštěno hlasování, v němž veřejnost vybere 15 finalistů. Odborná porota ve složení Roman Vaněk (zakladatel Pražského kulinářského institutu), Eva Štěpánková (zakladatelka společnosti RYOR), Eva Svobodová (generální ředitelka AMSP ČR) a Jan Žák následně vybere vítěze, který jako první získá titul Dobrý podnikatel a výhru 100 000 Kč. Všichni finalisté dostanou poukázku na nákup v MAKRO v hodnotě 5000 Kč.

Tuto soutěž organizuje společnost MAKRO Cash & Carry Česká republika v rámci oslav 50 let od otevření své první prodejny v německém Mülheimu.

Článek si přečtete v tištěném vydání TRADE NEWS 2/2014 na str. 8.

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.