Inovátoři, ještě je čas se přihlásit do čtvrtého ročníku soutěže nových nápadů

Publikováno

Úspěšný projekt, jehož cílem je podpořit tvořivost a zajímavé myšlenky malých a středních firem, jednotlivců, akademické sféry i veřejné správy, pokračuje. Prostřednictvím soutěže Česká inovace oslovuje inovátory bez ohledu na jejich věk, odvětví nebo zkušenosti. Posláním této akce je rozpoznat perspektivní inovace, ocenit jejich autory a podpořit uplatnění nových nápadů v praxi.

Uzávěrka soutěže je 21. listopadu. Soutěžní projekty bude hodnotit nezávislá porota odborníků v pěti kategoriích. Vítězové budou vyhlášeni 27. března 2015 na Festivalu České inovace v Národní technické knihovně v Praze.

Novinkou je cena za kreativitu

Cena za kreativitu nově vyzdvihne netradiční novátorské řešení v praktickém životě, jež může být teprve myšlenkou na počátku svého vývoje. V kategorii Inovační nápad budou hodnoceny inovace pocházející od jednotlivců nebo studentů, v kategorii Nadějná inovace budou posuzovány začínající firmy. Inovační hvězda zhodnotí malé a střední firmy, kategorie Inovativní firma je určená společnostem nad 250 zaměstnanců a pátá kategorie se zaměří na Inovace ve veřejné správě. Již druhým rokem se bude také vyhlašovat speciální Cena za společenskou prospěšnost inovace.

Minulého ročníku se zúčastnilo 127 projektů z celé České republiky. Absolutním vítězem se stal unikát v moderním stavebnictví a designu – beton propouštějící světlo LiCrete.

Česká inovace se snaží vytvořit na území ČR „inovační hřiště“, které dává prostor pro zviditelnění a propagaci nápadů jak v Česku, tak na mezinárodní scéně. Generálními partnery jsou společnosti 3M Česko a Era. AMSP ČR je od prvního ročníku podporovatelem celé akce a podílí se na vyhodnocování soutěže, předseda Karel Havlíček je členem hlavní poroty. Magazín TRADE NEWS patří k mediálním partnerům akce.

Zdroj: Česká inovace

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.