Gratulujeme vítězům!

Publikováno

Rodinná firma roku AMSP ČR 2025, Cena hlavního PROJEKTU AMSP ČR TRANSFORMACE 2025, projekt eŽena 2025

Rodinná firma roku AMSP ČR 2025

Kategorie Malá firma

1. místo
Varistar s.r.o.

Rodinná technologická firma pomáhá farmářům všech velikostí efektivně hospodařit díky moderním technologiím včetně využití AI. Její variabilní aplikace rozděluje pole do menších produkčních zón a přizpůsobuje dávky hnojiv, osiv a pesticidů každému místu na poli. Zemědělské podniky díky tomuto přístupu zvyšují výnosy a efektivitu a zároveň omezují plýtvání a snižují negativní dopady na životní prostředí. Cílem je trvale udržitelné zemědělství jak z pohledu samotných pěstitelů, tak z pohledu společnosti a životního prostředí.

www.varistar.cz

2. místo
Steiner & Kovarik

Pražská čokoláda s.r.o.

Česká rodinná firma, která vyrábí čokolády a prodává je prostřednictvím vlastních obchodů a partnerů do světa. Hlavním posláním je nabízet lidem nejenom čokoládu, ale funkční produkt, kterým kakao je a s ním další superpotraviny, které můžou zlepšit nejen naši náladu, ale také náš život. Před rokem firma koupila v bolívijské Amazonii kus pozemku a začíná zde pěstovat vlastní kakaovníky, aby mohla nabídnout to nejlepší přímo od zdroje. Mezi její klienty patří luxusní hotely jako Four Seasons nebo Fairmont či ománský sultán nebo obchodní domy v Japonsku Takashimaya Department Stores.

www.prazskacokolada.cz

3. místo
PROXIM s.r.o.

Rodinná společnost s více než třicetiletou tradicí, založená v roce 1993. Navazuje na odkaz svého zakladatele RNDr. Jana Kroupy, CSc., dnes ji vede jeho syn Jan. Specializuje se na výrobu bazénové chemie a patří mezi přední hráče na českém trhu. Díky kvalitě a inovacím své produkty vyváží do dvanácti zemí Evropy. Proxim je příkladem úspěšného spojení rodinných hodnot s moderním podnikáním.

www.proxim.cz

 

Rodinná firma roku AMSP ČR 2025

Kategorie Střední firma

1. místo
ARBYD CZ s.r.o.

Česká rodinná společnost s tradicí od roku 1992. Specializuje se na zakázkovou výrobu nábytku, design a kompletní realizaci interiérů na klíč. Polovina její produkce směřuje na zahraniční trhy, čímž potvrzuje svou mezinárodní konkurenceschopnost. Společnost investuje do nejmodernějších výrobních a softwarových technologií a zároveň patří mezi lídry v oblasti obnovitelných zdrojů a ekologické výroby. Její výrobky spojují českou kvalitu, moderní design, vysokou funkčnost a dlouhou životnost. 

www.arbyd.cz

2. místo
MORIS design s.r.o.

Česká rodinná společnost založená v roce 1997. Pod jednou střechou spojuje architekturu, vlastní výrobu a realizaci komerčních interiérů, POS a značení – od návrhu až po instalaci. Je největší českou firmou v oboru s výhradně českým kapitálem (auditované tržby 828 mil. korun). Pod značkou MORIS construction dodává fit-outy a stavební zakázky na klíč; firmu vede rodina Klofáčových (Adam – CEO, Radomír – zakladatel, Filip – výroba). Do rodinného podnikání se brzy zapojí i sestra Lucie, která studuje interiérový design na střední škole.

www.morisdesign.cz

 3. místo
HIT OFFICE, s.r.o.

Tuto českou firmu dnes tvoří už třetí generace rodiny Šťastných. Je významným výrobcem kancelářských a archivačních potřeb a zároveň patří mezi největší evropské producenty ekologických papírových obalů na potraviny. Její filozofií je kvalita, odpovědnost a udržitelnost – vyrábí bez plastů, z recyklovatelných a kompostovatelných materiálů. Hodnoty rodiny a férový přístup k zákazníkům i zaměstnancům jsou klíčem k jejímu dlouhodobému úspěchu.

www.hitoffice.cz

 

Cena hlavního PROJEKTU AMSP ČR

TRANSFORMACE 2025

1. místo
nanoSPACE s.r.o.

Česká firma nanoSPACE je prvním světovým výrobcem protiroztočových lůžkovin s nanovlákennou membránou. Na trhu působí od roku 2012. Snahou společnosti je co největší propojení pokročilých technologií s udržitelným přístupem a přírodou. To se stalo impulzem pro rozšíření sortimentu i do oblasti módy a bezvodé kosmetiky.

www.nanospace.cz

2. místo
Virtual Lab, s.r.o.

Virtual Lab je lídrem v oblasti vývoje tréninkových aplikací a řešení ve virtuální a rozšířené realitě. Ve spolupráci s praxí i akademickou sférou se zaměřuje nejen na samotný vývoj, ale i na jejich hladkou implementaci do reálného prostředí. Díky individuálnímu přístupu a řešením šitým na míru si společnost vybudovala silné renomé na trhu. Specializuje se zejména na oblasti med-tech a ed-tech, kde vyvíjí vlastní značky používané již ve více než dvaceti zemích světa.

www.virtual-lab.cz

3. místo
Virtubea, s.r.o.

Virtubea vznikla v Ostravě s vizí přinést revoluci do vzdělávání pomocí virtuální reality. První krok – vlastní vývoj – se jí nepovedl a stál milion korun, ale naučil ji nejdůležitější lekci: nezůstat stát, když cesta nefunguje. Dnes je integrátorem ověřených VR řešení, díky nimž mohou lidé bezpečně trénovat první pomoc, požární ochranu i náročné manuální profese (např. svařování nebo lakování). Jen za poslední dva roky prošly jejími školeními stovky účastníků v Česku i zahraničí.

www.virtubea.cz

 

Představujeme vítězky projektu

eŽena 2025

1. místo
Kateřina Kapustová – Lesen

Kateřina založila značku Lesen z lásky k přírodě, touhy přenést její krásy do našich domovů a upozornit na důležitost její ochrany. Vyrábí povlečení z vysoce kvalitních přírodních materiálů s GOTS certifikovaným potiskem a zdobené motivy českých výtvarníků. Je ale také mámou dvou dětí – a právě s myšlenkou na ně svou značku buduje. „Chci, aby mé děti vyrůstaly s láskou k naší krajině, s respektem k její křehkosti a s vědomím, že poctivá práce a férové podmínky mají smysl. Když se spojí udržitelnost, kvalita a láska k přírodě, vzniká Lesen – můj z lesa sen.“

www.lesen.cz

2. místo
Ivana Remešová – PINNY

Značka PINNY vznikla před čtyřmi lety, když Ivana uvedla na trh prototyp svého prádelního koše. Svůj sortiment postupem času rozšířila o vlastní řadu profesionálních pracích prášků, které jsou běžně využívané v prádelnách a čistírnách, ale ke koncovým zákazníkům se dosud nedostaly. Zároveň přišla s parfémy do praní, z nichž si vybere každý člen domácnosti, včetně těch nejmenších. A jako celoživotní milovník zvířat nabízí také svůj odchlupovač FUZZY. Lepicí válečky jsou od teď minulostí!

www.pinny.cz, www.myfuzzy.cz

3. místo
Tereza Nová – Florentine Cosmetics

​Tereza je zakladatelkou přírodní biodynamické kosmetické řady Florentine. Jako vystudovaná filmová vědkyně propojuje v projektu své vášně: film, přírodní kosmetiku, péči o sebe i krásu ve vizuálním pojetí etiket. Soustředí se především na fair trade obchod s farmáři a dodavateli, na poctivé suroviny a bylinkářskou valašskou tradici, ale také na osvědčené, testy ověřené aktivní látky. „Díky propojení s českými umělkyněmi a filmaři jsem měla letos možnost vystavovat kosmetiku i na Designbloku. Jsem máma tří dětí, která přednáší o filmové výchově na školách, píše knihy jako třeba Malí fotografové (nakladatelství Běžíliška) a se svou přírodní značkou kosmetiky se snažím ženy přivést zpět k péči o sebe, ke zpomalení a k rituálům.“

www.florentine-cosmetics.cz

 

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.