Český Goodwill 2015 startuje

Publikováno

Praha, 14. května – Třetí ročník ocenění Český Goodwill, ocenění pro firmy, kterých si lidé váží, právě startuje. V úvodní fázi, která potrvá do konce června, mohou lidé zasílat své nominace podnikatelů a společností, které chtějí ocenit za jejich odpovědný přístup k podnikání, osobnostní kvality či etické jednání vůči nejširšímu okolí jejich firmy.

Uznání prostřednictvím ocenění Český Goodwill může svému podnikatelskému vzoru vyjádřit každý individuálně, ať již z pozice zaměstnance, obchodního partnera, zákazníka, či například obdivovatele. „Již samotná nominace je pro podnikatele tím největším oceněním jejich poctivé práce a zároveň motivací k dalšímu úsilí,“ hodnotí Markéta Nová, manažerka projektu Český Goodwill, zkušenosti z předchozích ročníků.

Po zpracování nominací bude v září následovat fáze hlasování veřejnosti, které rozhodne o tom, kdo se stane Osobností Českého Goodwillu 2015. Zároveň odborná porota vybere vítěze ostatních kategoriích ocenění Český Goodwill. Nad transparentním průběhem hlasování i celého projektu dohlíží certifikační autorita TÜV SÜD Czech.

Český Goodwill 2015 se koná pod záštitou Jaroslavy Jermanové, I. místopředsedkyně Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, ministra zemědělství Mariana Jurečky, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Česko-německé obchodní a průmyslové komory.

Projektu se v uplynulých letech zúčastnilo již na osmdesát firem, kterých si lidé váží. Organizátorem ocenění je česká poradenská skupina HPCG. Partnery ocenění Český Goodwill 2015 jsou společnosti Pojišťovna VZP, a.s., X Production a e.vox. Magazín TRADE NEWS je jedním z mediálních partnerů.

Pro více informací: www.cesky-goodwill.cz

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.