Štiky českého byznysu podvanácté

Publikováno

Již 12. ročník Štik českého byznysu odhalí ty nejúspěšnější firmy napříč různými odvětvími. Ekonomický žebříček založený společností Coface hodnotí ekonomické výsledky firem a oceňuje je na celorepublikové i na krajské úrovni. Novým generálním partnerem žebříčku je společnost Vodafone.

Vývoj ekonomického prostředí, ve kterém se pohybujeme, je v posledních letech čím dál těžší předvídat, silně jej ovlivňují různé globální události. „Právě v žebříčku Štik českého byznysu se vždy našly firmy, které uměly uchopit nové příležitosti a využít změn. Jde o to, že se chopily vize a dokázaly přinést nový nebo inovovaný výrobek, tj. najít nové trhy, které jim přináší růst prodejů a zisku. Jejich ekonomické výsledky jsou pak měřitelné a jsou jedinými rozhodujícími kritérii pro samotné umístění v žebříčku,“ vysvětluje Martin Růžička, country manager společnosti Coface Czech, která je zakladatelem Štik českého byznysu.

„Rozhodli jsme se podpořit štiky i proto, že se nám líbí koncept hodnocení stability a růstu namísto tradičních žebříčků hodnotících pouze obrat či počet zaměstnanců,“ říká Milena Linhartová, ředitelka prodeje firemním zákazníkům ve společnosti Vodafone, která je generálním partnerem letošního ročníku Štik českého byznysu.

Zdroj: Helas

Celý článek najdete v tištěné verzi TRADE NEWS 3/2015 na str. 11.

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.