CzechInno zve na Smart Business Festival

Publikováno

Praha, 14. 9. 2015: Sdružení CzechInno, které je již tradičním vyhlašovatelem soutěže o nejprospěšnější inovační počin českého podnikání Vizionáři a kontaktního setkání pro české exportéry Festival Exportu CZ, připravilo na podporu inovačního podnikání v České republice nový projekt s názvem Smart Business Festival – Festival chytrého podnikání. Jeho cílem je umožnit prezentaci inovativních nápadů, výrobků a služeb, které mohou přispět k usnadnění života českých podnikatelů, snížit náklady související s jejich podnikáním za dosažení vyšší efektivity a napomoci tak zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Festival je koncipován jako přehlídka prezentací obsahujících tyto nápady a best practices se zajímavým doprovodným programem a uskuteční se v pražské Vozovně Střešovice dne 21. 10. 2015.

„V poslední době jsme se v rámci našich projektů setkali s mnoha výbornými nápady, které si zaslouží pozornost českých podnikatelů – mohou totiž významně napomoci zrychlení a zlevnění jejich podnikání a rychle tak zvýšit jejich konkurenceschopnost,“ přibližuje prvotní podnět k uspořádání Smart Business Festivalu předseda řídicí rady sdružení CzechInno David Kratochvíl. „Spolu se stále intenzivnějším vlivem nových technologií, vyšší mírou využívání internetu, nových způsobů komunikace a souvisejícími problémy se zajišťováním financování a lidských zdrojů pro implementaci těchto změn ve firmách nás tento trend vedl k záměru představit tyto novinky českým podnikatelům na „přehlídce nápadů o tom, jak podnikat chytře“, kterou jsme nazvali Smart Business Festival. Inspirací nám mj. jsou velké podnikatelské festivaly v zahraničí – zejména ve Spojených státech a ve Velké Británii – kterých jsme se několikrát zúčastnili a které v ČR bohužel dosud nemají tradici, na rozdíl od velkých oborových veletrhů. Sdružení CzechInno chce tuto tradici založit, a proto zveme všechny chytře smýšlející podnikatele na náš Festival,“ uzavírá základní popis projektu předseda Kratochvíl.

Smart Business Festival je určen všem potenciálním a začínajícím podnikatelům, ale i podnikatelům již aktivním, kteří chtějí využít ve svém podnikání nové přístupy a nápady, které z jejich podnikání udělají „smart business“. Festival se ve svém letošním prvním ročníku zaměřuje na tyto oblasti:

  • Úspory v oblasti materiálních zdrojů – energie, paliva, režijní náklady,
  • Efektivní využívání lidských zdrojů – hledání nových a rekvalifikace stávajících zaměstnanců, možnosti spolupráce škol a firem, efektivní formy sdílení kapacit mezi firmami apod.,
  • Financování podnikání – nebankovní formy financování, půjčky mezi podnikateli a chytré systémy pro řešení cashflow,
  • Nové přístupy k marketingu a komunikaci – marketing prostřednictvím sociálních sítí a s využitím jiných nástrojů, které nabízí internet, nová média, brand management,
  • Digitalizace – digitální řešení ve firemních procesech, cloudové služby pro firmy, digitalizace komunikace firmy,
  • Inovativní logistika – chytrá řešení v dopravě, elektronizace služeb dopravců,
  • Efektivní poradenské služby – právní, účetní, auditorské, poradenské a kombinované služby, kterých podnikatelé mohou využít pro zefektivnění svého podnikání,
  • Novinky ve smart službách – nové trendy v oblasti poskytování dalších služeb jako jsou např. služby servisní či úklidové.

Organizátoři ze sdružení CzechInno si kladou za cíl zapojit široké spektrum firem i OSVČ napříč obory podnikání s cílem informovat o novinkách a „smart“ řešeních, která se jim v oblasti hlavních témat festivalu nabízejí, nabídnout srovnání se zeměmi v rámci EU s podobnou situací, jako je v ČR, upozornit na služby, jichž mohou podnikatelé bezplatně či s nízkými náklady využít pro racionalizaci svého podnikání,umožnit přímý kontakt mezi všemi aktéry podpory podnikání a výměnu informací a best practices v oblasti inovativního přístupu k podnikání a nabídnout účastníkům náhled na českou gastronomii a design s využitím inovativních řešení formou atraktivního doprovodného programu. Festival zahrnuje konferenční část, v níž se během celého dne představí více než 30 přednášejících a expoziční část, která představí praktické ukázky prezentovaných „smart“ řešení v programových oblastech Festivalu.

Průběžně aktualizované údaje o akci naleznou zájemci o účast, ale i o pozice vystavovatelů a přednášejících na Festivalu na www.smartbusinessfestival.cz.

CzechInno je neziskovým zájmovým sdružením právnických osob založeným k podpoře českého podnikání. Je již tradičním vyhlašovatelem a organizátorem soutěže Vizionáři, jejímž cílem je každoročně oceňovat inovativní počiny v českém podnikání a organizátorem přehlídky kontaktů a informací pro export s názvem Festival Exportu CZ. Pro rok 2015 také připravuje nový projekt s názvem Smart Business Festival - Festival chytrého podnikání.

Tento projekt je pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu. Hlavnímfinančním odborným partnerem akce se stala Komerční banka, a.s., hlavním technologickým partnerem je SAMSUNG, dalšími hlavními partnery jsou Technologické centrum Akademie věd ČR jako koordinátor sítě Enterprise Europe Network Česká republika, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Společnost vědeckotechnických parků ČR, Asociace inovačního podnikání ČR, Česká společnost pro jakost, Sdružení pro internetový rozvoj. Mediálními partnery se stali Regie Radio Music, které stojí za vysíláním stanic Frekvence 1, Evropa 2, rádia ZET/BBC, Empresa Media, která je vydavatelem časopisu Týden provozovatelem TV Barrandov, Marketing Sales Media a měsíčník Trade News, DOTYK BYZNY, Tiscali Media, Česká informační agentura a Inovační podnikání a transfer technologií.

Informace o činnosti sdružení a jeho projektech jsou k dispozici na www.czechinno.cz.

Kontakt pro média:
David Kratochvíl, MBA – předseda řídicí rady sdružení CzechInno
kratochvil@czechinno.cz, 774 220 272

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.