Štiky na dostizích

Publikováno

Tradiční Dostihový den Štik českého byznysu byl opět v barvě zelené, pod heslem live green – go green – be eco. Ušlechtilá zvířata bojovala v devíti dostizích. Vrcholem programu byla Cena Vodafone & Štik českého byznysu, kde tříletý favorit Lagardo prohrál o dvě a půl délky s hnědákem Montjeu Third.

„Který sport může být zelenější než dostihy?“ uvedla dostihový den Helena Kohoutová, zakladatelka Helas New Encounters Club a porotkyně a pořadatelka žebříčku Štiky českého byznysu, která již 15 let pořádá v britském duchu i tyto dostihy.

Patronkou Dostihového dne byla Eva Jiřičná, světová architektka českého původu žijící v Londýně a členka Královské akademie umění. Za osobitý přístup v oblasti architektury a designu jí byl udělen titul Královský průmyslový designer a Řád Britského impéria za design. Také byla uvedena do Americké síně slávy. Stejně jako ona pozdravil hosty i Petr Drahoš, ředitel dostihového závodiště Conseq Velká Chuchle.  

Všichni partneři Dostihového dne Štik českého byznysu jsou úspěšné firmy s dlouhou tradicí. Hlavními partnery byly společnosti Saint Gobain divize Rigips, prestižní ekonomický žebříček Štiky českého byznysu a společnost Vodafone. Partnery setkání byly společnosti E.ON, Britská obchodní komora, Schneider Electric, Gerlach, BH Securities, Daikin, Arcadis, AC-T Servis, Prodoor, Volvo, Dermacol, Blue Holiday a Parklane. Mediálními partnery byli ČIA News, Svět průmyslu, ePravo, Trade News, Profesní magazín iBestOf, Svět kultury a zábavy, Prestige, Pražský zpravodaj a Pražskej rej.

Kdo hýbe českou ekonomikou? Věděli jste, že existuje žebříček, který oceňuje ty nejúspěšnější firmy v České republice? Naše země je plná schopných a šikovných lidí, kteří řídí velké podniky a přitom dodržují pravidla hry. Už třináct let si takových firem všímá prestižní žebříček Štiky českého byznysu a oceňuje je na regionální i celostátní úrovni. Žebříček má jasná pravidla, kdy čísla hovoří za vše. Kritérii zařazení do žebříčku jsou dosažené ekonomické výsledky po sobě následujících 3 let, obrat vyšší než 10 milionů EUR ročně v každém hodnoceném roce, alespoň jeden kladný hospodářský výsledek a schopnost společnosti dostát svým závazkům. Projekt založila mezinárodní úvěrová pojišťovna Coface Czech s cílem identifikovat české prudce rostoucí podniky a podniky s předpoklady pro další růst.

www.stiky.cz, www.hnec.cz

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.