Obchodní rébus zvaný MexikoBez peněz a trpělivosti do Mexika nelez
Obchodovat s Mexikem je jako snažit se vlézt do láhve s úzkým hrdlem. Dlouho se o to budete snažit, ale až se vám to podaří, těžko se budete dostávat ven.
číst celý článekObchodovat s Mexikem je jako snažit se vlézt do láhve s úzkým hrdlem. Dlouho se o to budete snažit, ale až se vám to podaří, těžko se budete dostávat ven.
číst celý článekŽiji v Mexiku bezmála sedm let a stále mě mnohé překvapuje. Nejsou to nové věci, spíš stále tytéž, ale v jiných podobách, situacích a intenzitě. Je to vlastně pořád dokola, jako u nás, jen vás tu naštve, překvapí či zarazí něco jiného. Když tyto rozdíly budete znát, můžete se na ně připravit. Zde…
číst celý článekTéměř 80 % firem (77 %) ve střední Evropě zaznamenalo konkrétní preference zákazníků nebo tržní trendy, které naznačují rostoucí poptávku po udržitelných produktech, službách nebo dodavatelských řetězcích. Vyplynulo to z průzkumu zaměřeného na udržitelnost dodavatelských řetězců, který vydala poradensko-technologická společnost Deloitte. Polovina firem navíc uvedla, že na tuto poptávku či preference aktivně reaguje.
Jaké jsou klíčové technologie a směry v inovacích a co si malé a střední podniky (MSP) myslí o udržitelnosti, obnovitelných zdrojích energie a elektromobilitě? Tyto informace přinesl dubnový průzkum agentury Ipsos pro AMSP ČR.
Vážené čtenářky, vážení čtenáři, srdečně vás zdravím jménem našeho velvyslanectví z Paříže, která se nyní probouzí do jara a žije přípravami na letní olympijské hry, jež bude brzy hostit už potřetí v historii.
Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.