V tuto dobu se na nás stále častěji obracejí společnosti, které chtějí obsluhovat klienty i digitální cestou. Ať už jde o firmy transformující své služby do digitální sféry nebo ty, které přinášejí nové, plně digitální služby. Jak mohou společnosti využít tuto příležitost pro zachování nebo akceleraci svého byznysu
Umělá inteligence se rychle prosazuje i v oborech, kde by ji ještě před pár lety nikdo nečekal. Od role výčepních na festivalech až po rozhodování o postřicích v zemědělství. Z nástroje vývojářů se stává běžná součást každodenního života, která má potenciál měnit nejen fungování firem a institucí, ale i samotné vnímání práce, zodpovědnosti a komfortu. O svůj pohled na přínosy, rizika i etické hranice současného vývoje se s námi podělili odborníci, kteří sledují rozvoj AI napříč odvětvími.
Celkem 1 907 individuálních konzultací a více než 300 firem, které využily příležitosti diskutovat své exportní plány přímo s odborníky z více než 90 teritorií – taková je bilance tradičních konzultací s ekonomickými diplomaty a řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade, které každý rok pořádá Ministerstvo průmyslu a obchodu a Svaz průmyslu a dopravy ČR ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí a agenturou CzechTrade. Letos se akce konala v Kongresovém centru Praha.
„Gratuluji vám k tomuto opravdu výjimečnému ocenění. Opět se ukázalo, že i v dnešní době, kdy to tištěné publikace nemají jednoduché, se kvalita vyplácí a je po zásluze odměněna.“
Prof. Hermann Simon, přední světový odborník na podnikové strategie, marketing a tvorbu cen
Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.