V tuto dobu se na nás stále častěji obracejí společnosti, které chtějí obsluhovat klienty i digitální cestou. Ať už jde o firmy transformující své služby do digitální sféry nebo ty, které přinášejí nové, plně digitální služby. Jak mohou společnosti využít tuto příležitost pro zachování nebo akceleraci svého byznysu
Vážené čtenářky, vážení čtenáři, mám velkou radost, že mohu být při tom, když se k vám poprvé za celou dobu existence tohoto magazínu dostává ucelený komplex informací o vzájemných obchodních vztazích mezi Švýcarskem a Českou republikou. Jistě jste o Švýcarsku mnohé slyšeli, četli, viděli fotografie, filmy nebo jste ho dokonce osobně navštívili a víte, že je proslulé nejen malebnou krajinou, vysokou kvalitou života a přímou demokracií, ale i silným ekosystémem, který podporuje obchod a inovace, což z něj činí jednu z nejinovativnějších zemí světa (1. místo na žebříčku GII 14 let v řadě).
Vážení čtenáři, je mi potěšením, že vám mohu představit Japonsko a tamní obchodní příležitosti, i s výhledem na světovou výstavu EXPO 2025 v Ósace, do které zbývá něco přes půl roku.
„Gratuluji vám k tomuto opravdu výjimečnému ocenění. Opět se ukázalo, že i v dnešní době, kdy to tištěné publikace nemají jednoduché, se kvalita vyplácí a je po zásluze odměněna.“
Prof. Hermann Simon, přední světový odborník na podnikové strategie, marketing a tvorbu cen
Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.