Články autora: Viktor Lorenc a Jana Kostrounová

Maroko: Buďme stejně úspěšní jako naši dědové

thumbnail

Maroko se zdá daleko a pro spolupráci geograficky nejdále ze zemí severní Afriky. Přesto lákalo naše podnikatele již od poloviny 30. let minulého století. Ne nadarmo zde tehdy otevřely své pobočky firmy Nehera, Rolný, Baťa a plzeňská Škoda, československé firmy se podílely na rozvoji marockého textilního průmyslu i strojírenství, později se stavěly investiční celky, vyměňovali experti a přidělovala vysokoškolská stipendia. Když to s Marokem „dovedli“ naši dědové a otcové, můžeme být také úspěšní! Vždyť vztahy se zemí, která se výrazně orientuje (a nabízí spolupráci) v obchodu se subsaharskou Afrikou, má více než 33 milionů obyvatel a sílící střední vrstvu s apetitem nakupovat, určitě stojí za to. Neváhejme, čas běží a ostatní už nás v mnohém předběhli.

Štítky Maroko

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.