Články se štítkem: Strojírenství

Udržme krok s německým tahounem aneb Robot nepotřebuje svačit

thumbnail

Chceme vyrábět stále efektivněji, a to nás vede k intenzivnějšímu sledování a sbírání dat z výrobních pracovišť a poté k jejich důslednému vyhodnocování. Už totiž nestačí pořídit lepší a výkonnější technologii, zaměstnat kvalifikovanější lidi. Technologie je stále dostupnější, a i když samotný stroj pochopitelně k prosperitě nestačí, konkurence – i ta asijská – má dnes sedmimílové boty.

Štítky Inovace, Nové technologie, Strojírenství, Německo

číst celý článek

Firmy nezajímají vizualizace, ale prodeje

thumbnail

„Součástí designérské profese musí být také pokora před produktem a obchodní politikou výrobce, jinak se designérská služba degraduje na planou sebeprezentaci,“ tvrdí přední industrial designer, jediný český nositel prestižního ocenění Red Dot Winner v kategorii strojírenského designu Martin Tvarůžek. V oboru pracuje už téměř dvacet let a za tu dobu navrhl několik desítek výrobků, strojů a zařízení, které jsou v opakované výrobě a prodávají se na globálním trhu.

Štítky Průmyslový design, Strojírenství, Nové technologie

číst celý článek

Šance v Turecku a Íránu bedlivě sledujeme

thumbnail

Turecko masivně investuje do rozvoje a modernizace energetické základny. Souvisí to s populačním boomem a celkovým rozvojem průmyslové výroby, který současná distribuční síť není schopna kapacitně uspokojit. Pro české firmy a zvláště pro naše energetické strojírenství to může znamenat nové příležitosti a obchody. Zajímalo nás, jak to vidí jedna z nich, a proto jsme oslovili Jana Houdka, jehož společnost INCO engineering patří k expertům na dobývací techniku v mnoha nejvýznamnějších světových lokalitách.

Štítky Turecko, Írán, Energetika, Strojírenství, KB

číst celý článek

Američtí zákazníci netrpí předsudky

thumbnail

Asi před 150 lety prohlásil Abraham Lincoln: „Odbourej cla, otevři hranice volnému obchodu, a naši dělníci klesnou na úroveň nevolníků.“ I v současné době mají Spojené státy mezi exportéry pověst trhu ostražitého vůči zahraniční produkci a s přísnými ochranářskými opatřeními. „Taková tvrzení nelze pronášet bez kontextu a konkrétní osobní zkušenosti,“ namítá ředitel pro strategii a marketing společnosti Jihostroj Hynek Walner.

Štítky USA, Strojírenství, KB

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.