Články autora: Chris Cheung a Lisa Kim

Evropská móda je v Číně „in“

thumbnail

Čína je již od roku 1994 největším exportérem textilu a oděvů na světě, přičemž poslední statistiky z roku 2010 ukazují, že zaujímá 40 % celosvětových exportů. Jedná se však převážně o laciné a méně kvalitní produkty. Naopak na globálním trhu s cenově i kvalitativně vyššími produkty jsou jednoznačně silnější členské státy EU. Evropské malé a střední podniky mohou proto využít při vstupu na čínský trh jasné převahy díky inovativnímu designu, kvalitě a aplikaci nejnovějších technologií.

Štítky Čína, Exportní šance

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.