Tři otázky pro Radomila Doležala, generálního ředitele agentury CzechTrade
Je něco, co vás na agentuře CzechTrade překvapilo, když jste se v červnu stal jejím generálním ředitelem?
Příjemně mě překvapilo množství kvalifikovaných a pro práci nadšených lidí. Už méně příjemně fakt, že role formálního představitele organizace tu zabere více času než v komerční sféře, kde jsem dříve působil, ale i to má své řešení.
V čem spatřujete největší potenciál agentury?
V povědomí českých firem se podařilo vybudovat silnou a stabilní značku. Firmám nabízíme potřebnou znalost jednotlivých trhů a zkušenosti. Díky zahraničním kancelářím disponujeme velkým množstvím cenných informací, které doplňujeme oborovou znalostí konzultantů v centrále a kvalitní informačně-analytickou bází. Aktuálním úkolem je díky propojení exportní politiky ministerstva průmyslu a obchodu a ministerstva zahraničních věcí vytvoření Katalogu služeb státu pro exportéry a Klientského centra. Od obojího si slibuji, že exportérům výrazně pomůže v orientaci, jak rychle získat podporu pro jejich exportní aktivity.
Jak by podle vás měli exportéři agenturu CzechTrade vnímat?
Jako spolehlivého partnera pro zahraniční trhy. Agentura nabízí českým firmám z řad malých a středních podniků dobře dostupné a specializované služby na míru. Potřeby firem a prostředí jednotlivých trhů se neustále mění. Agentura musí být vnímána našimi podnikateli jako flexibilní partner připravený podat exportérům pomocnou ruku.
Celý článek si přečtěte v tištěné verzi TRADE NEWS 4 / 2014 na straně 45.
Štítky
Podpora exportu,
CzechTrade
Zaujal vás tento článek?
Určitě jste si všimli, že u nás ani za čtení celých článků nic neúčtujeme a že vás neobtěžujeme vyskakovacími okny personalizované reklamy.
Velmi bychom ocenili, kdybyste nás na oplátku podpořili peněžitým darem na tento účet:
2021853028/5500
QR kód obsahuje údaje k platbě. Výše částky je na vás, budeme si vážit všech darovaných plateb.
Děkujeme 😊