Články autora: Kateřina Vaňková

Kia: Pohyb, který inspirujeSvětová automobilka se mění v globální technologickou společnost

thumbnail

„Změna plodí vždy další změnu,“ pronesl italský renesanční politik a spisovatel Niccolo Machiavelli. Tato slova se dají jednoznačně vztáhnout na dramatický vývoj v automobilovém průmyslu. Ten se zejména s výrazným nástupem elektromobility proměnil za poslední tři roky více než za tři uplynulé dekády. Nástup inovací a změny v oboru demonstruje mimo jiné zdánlivě „kosmetická změna“ v názvu jihokorejské automobilky Kia. „Slovo motory v původním názvu Kia Motors už zkrátka plně nevystihuje celý náš záběr. Jako nový slogan jsme proto zvolili ,Movement That Inspires‘, tedy ,Pohyb, který inspiruje‘, čímž chceme obsáhnout mobilitu z širšího úhlu pohledu,“ okomentoval tehdy změnu generální ředitel Kia Czech Arnošt Barna, čímž v podstatě definoval směřování celého oboru na další desetiletí.

Štítky Jižní Korea, Automotive

číst celý článek

Kia: Movement that inspiresWorld’s leading carmaker is turning into a global technology company

thumbnail

"One change always leaves the way open for the establishment of others," said the Italian Renaissance politician and writer Niccolo Machiavelli. These words can surely be related to the dramatic development in the automotive industry. The industry has seen more changes over the last three years than in the previous three decades, particularly with the rise of e-mobility. The rapid innovation and change in automotive is also demonstrated by the seemingly "cosmetic change" in the name of the South Korean car company Kia. "The word 'motors' in the original name of Kia Motors no longer fully describes our entire scope. That's why we have chosen 'Movement That Inspires' as our new slogan, which allows us to encompass mobility from a broader point of view," commented Kia Czech CEO Arnošt Barna, and his quote can also serve as a definition of where the entire industry is heading for the next decades to come.

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.