Články autora: Jana Jenšíková

Tomáš Rousek: V Egyptě se snoubí arabská pohostinnost a africká srdečnost Obchod zde je běh na dlouhou trať, ale vyplatí se

thumbnail

Ačkoli nyní egyptská ekonomika prochází zkouškou, stomilionová země s mladou a rostoucí populací, strategickou pozicí pro globální obchod a velkými ambicemi v mnoha směrech nabízí stále bezpočet příležitostí pro naše exportéry a investory. Jak říká ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade v Káhiře Tomáš Rousek: „Kdo si navíc začne budovat v Egyptě pozice nyní, získá před ostatními náskok. Protože jestli je v Africe pro úspěšný obchod něco opravdu potřeba, pak je to trpělivost a dlouhodobé budování osobních kontaktů.“ Hovoříme s ním krátce po úspěšné misi českých vodohospodářů v Káhiře, kterou zorganizoval CzechTrade ve spolupráci s Velvyslanectvím ČR v Káhiře.

Štítky Egypt, CzechTrade

číst celý článek

Adam Janek: Britové na sobě nešetří, chtějí to nejlepšíLáká je k nám vynikající renomé české oftalmologie, přijatelná cena a dostupnost

thumbnail

Jestli máte někdy pocit, že náš zdravotnický systém kolabuje, stačí pohled třeba do Velké Británie a budete se na to dívat jinak. Tamní National Health Service (NHS) je na tom tak, že občané hledají jiné cesty řešení svých zdravotních problémů a nezřídka za nimi zamíří do zahraničí. Do České republiky jezdí především za reprodukční medicínou, plastickými operacemi, ale v poslední době čím dál víc i za očními operacemi. „Například na operaci šedého zákalu se ve Spojeném království čeká až dva roky a u nás vám ji uděláme do měsíce a půl. Navíc si obyvatelé UK v rámci NHS nesmějí připlatit za lepší implantát, a proto odcházejí k soukromým poskytovatelům, kde je ale problémem vysoká cena,“ říká Adam Janek, ředitel Očního centra Praha (OCP), které poskytuje služby zahraničním klientům už pět let.

Štítky Velká Británie, Zdravotnictví, Služby, Irsko

číst celý článek

Výhody velkých firem i pro menší podnikatele Firemní centra Komerční banky podpoří byznys ve všech fázích podnikání

thumbnail

V každé fázi svého rozvoje stojí firmy před jinou výzvou. A banky jim v každé z nich mohou nabídnout jiný druh podpory. Proto Komerční banka před pěti lety otevřela síť takzvaných Firemních center, která podnikatelům poskytují individuální péči. Segmentová manažerka Komerční banky Zuzana Mezerová vysvětluje, proč se firmám vyplatí využívat kromě základních bankovních produktů i širokou škálu dalších služeb, jež banky nabízejí.

Štítky Finance, Služby, KB

číst celý článek
1 2 3 4 5 6 7 8 11 21 31 41

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.