Ondřej Soška: EXPO často přirovnávám k olympijským hrám nesportovních odvětvíUkazuje to nejlepší, co mohou jednotlivé země světu nabídnout
Světové výstavy EXPO jsou skvělou příležitostí k posílení národní značky a propojení globálního trhu s českými firmami. Jedná se o nejvýznamnější společenskou, obchodní a kulturní událost na světě, která se koná jednou za pět let. Pravidelně ji navštěvují desítky milionů lidí z celého světa a pro firmy je to šance ukázat se v mezinárodním měřítku a navázat klíčová partnerství. Nadcházející EXPO 2025 se uskuteční od dubna do října v japonské Ósace na ostrově Jumešima a Česko bude reprezentovat sebevědomý a vizuálně velice atraktivní pavilon vytvořený ze smrkového dřeva a skleněné fasády. „Už jen tím, že některé partnery vezmeme takzvaně na palubu a převezeme je deset tisíc kilometrů daleko, japonské straně ukazujeme, že máme podnikatele, s nimiž stojí za to se minimálně začít bavit,“ vysvětluje generální komisař české účasti Ondřej Soška.
číst celý článek