Země vycházejícího slunce je druhým největším investorem v České republice. Existuje však také mnoho příkladů českých firem, které uspěly na japonském trhu, jak upozorňuje také Tadaši Murakami z japonské vládní agentury na podporu obchodu JETRO. Je přesvědčen, že pokud se daří adaptovat na odlišné podmínky japonským firmám v Česku, bude totéž platit i pro české podniky v Japonsku. Těm pak může japonský úspěch otevřít dveře na ostatní asijské trhy, neboť Japonsko udává trendy.
Štítky
Japonsko
číst celý článek
„Moderní technologie mění náš vztah k mobilitě, a tím i k vlastnictví osobního vozu. Ten se napříště stane pro mnohé spotřebitele v rozvinutém světě jen jedním ze spektra dopravních prostředků, které je dostanou z bodu A do bodu B. Tito lidé nebudou řešit, jaké auto si koupit, ale jak dostupné prostředky nakombinovat tak, aby se na místo určení dostali co nejrychleji, nejpohodlněji a nebo třeba nejekologičtěji,“ předpovídá manažer akciového fondu ve společnosti Gutmann Christoph Olbrich. Soumrak automobilek to ale neznamená.
Štítky
Automobilový průmysl,
Trendy,
Čína,
Japonsko,
Jižní Korea
číst celý článek