Články se štítkem: Trendy

Hrozí Evropě osud Kodaku?Německo se drží od propadliště dějin dál

thumbnail

„Svět zažívá revoluční změny, které by v případě kolapsu EU ustálo z evropských zemí pouze Německo. Ani to ale není bez chyby, spíše jde o jednookého krále v říši slepců,“ říká Jean-Pierre Lehmann, profesor mezinárodní politické ekonomie vyučující na prestižním International Institute for Management Development. Výhodou Německa je podle něj otevřenost, tedy vlastnost, která bude rozhodovat o vítězích a poražených.

Štítky Německo, Evropa, Nové technologie, Trendy

číst celý článek

Nejistota je jedinou jistotou, kterou současný svět nabízí

„Automobilový sektor čekají zásadní změny, revoluci, jakou zažil například hudební průmysl, ale nečekám,“ říká šéf prodejů Volkswagen Group Martin Jahn. Ten mezi nejvýznamnější trendy současnosti řadí autonomní řízení a propojení vozů s internetem. Těm navzdory – nebo možná právě díky nim – se ale podle něj vztah lidí k individuální mobilitě měnit nebude. Na rozvíjejících se trzích je totiž auto stále symbolem statusu, na těch rozvinutých pak hraje výrobcům do karet demografie, myslí si Jahn.

Štítky Inovace, Trendy, Automobilový průmysl, USA

číst celý článek

Chystá se soumrak automobilek?

thumbnail

„Moderní technologie mění náš vztah k mobilitě, a tím i k vlastnictví osobního vozu. Ten se napříště stane pro mnohé spotřebitele v rozvinutém světě jen jedním ze spektra dopravních prostředků, které je dostanou z bodu A do bodu B. Tito lidé nebudou řešit, jaké auto si koupit, ale jak dostupné prostředky nakombinovat tak, aby se na místo určení dostali co nejrychleji, nejpohodlněji a nebo třeba nejekologičtěji,“ předpovídá manažer akciového fondu ve společnosti Gutmann Christoph Olbrich. Soumrak automobilek to ale neznamená.

Štítky Automobilový průmysl, Trendy, Čína, Japonsko, Jižní Korea

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.