Články autora: Barbora Hartmannová

Příležitosti pro české firmy v Kolumbii

thumbnail

Environment Země se potýká se špatnou kvalitou pitné i užitkové vody a nedostatečnou sítí moderních spaloven. Kvůli silné kontaminaci ovzduší ve velkých městech a náhlým klimatickým změnám se otevírá prostor pro inteligentní systém varování před živelními katastrofami. Zdravotnictví Kolumbijské…

Štítky Kolumbie

číst celý článek

Kolumbie a nebezpečná?Strach jsem neměla nikde

thumbnail

Když jsem poprvé navštívila Kolumbii pracovně, něčím mě uchvátila, a i když jsem přesně nevěděla čím, byla jsem si jistá, že se tam musím vrátit. Dva roky nato jsem se širokým úsměvem na tváři každému říkala: „Pojedu na šest týdnů do Kolumbie.“ Moje nadšení však vůbec nikdo nesdílel. „Sama do…

Štítky Kolumbie

číst celý článek

Anna Matúsová: Slováci i Češi dokáží jít za svým cílemA chtějí vybudovat něco, co přetrvá

thumbnail

Jak zahýbal rok 2020 se slovenskými firmami? V čem se liší Slováci od zbytku světa a v čem jsme si s nimi pořád tak podobní? A na co si dát pozor, když se chystáte vstoupit na slovenský trh? O tom jsme si povídali s Annou Matúsovou, ředitelkou společnosti Performia Slovensko, která se již bezmála čtvrtstoletí pohybuje na poli výběru a hodnocení zaměstnanců.

Štítky Slovensko, Personalistika

číst celý článek

Štěstí Seveřanů v práci spočívá ve svobodě, respektu a téměř chybějící hierarchii, shoduje se Švéd, Finka a Nor

thumbnail

V čem se liší severské státy od zbytku Evropy? A proč podle průzkumů jsou právě zaměstnanci severských firem jedni z nejšťastnějších na světě? Nejen o tom jsme si povídali s Mårtenem Runowem ze Švédska, Eva-Maijou Ahokas z Finska a Ivarem Bruvollem z Norska. Co je spojuje? Všichni tři jsou zakladateli a řediteli poboček společnosti Performia International, která již tisícovky šéfů firem po celém světě naučila, jak si vybudovat produktivní a úspěšný tým.

Štítky Skandinávie, Personalistika

číst celý článek

Jak najít toho pravého „markeťáka“

thumbnail

„Za co vás v předchozím zaměstnání platili?“ Ptá se kolegyně personalistka uchazeče o pozici manažer marketingu. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. „Opravdu? A čeho jste tím dosáhl?“ Doptává se kolegyně trochu překvapeně. „No, tak šéf byl spokojenej, že nic nezbylo do příštího roku, a určitě jsem podpořil dobré jméno firmy,“ doplňuje uchazeč suverénně. „A jak to víte? Měřili jste to nějak?“ Pokračuje neoblomně kolegyně. „To ne, ale to by bylo divný, kdyby se za takové peníze nic nestalo, ne?“

Štítky Personalistika, Marketing

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.