Finance a pojištění

Až vaši odběratelé budou chtít environmentální prohlášení o produktu, budete připraveni?

thumbnail

O výpočtu uhlíkové stopy organizace již mezi firmami (zejména těmi většími) panuje povědomí a řada z nich svoji uhlíkovou stopu měří. Podle aktuálního průzkumu AMSP ČR již třetina větších firem vnímá poptávku svých odběratelů po informacích či závazcích o jejich udržitelnosti a další více než třetina toto očekává. Pro dodavatelské řetězce bývá ale v některých případech relevantnějším ukazatelem „environmentální prohlášení o produktu“ označované jako EPD (Environmental Product Declaration). Co toto prohlášení znamená a jak je získat?

Štítky EDP, KB

číst celý článek

Luboš Michlík, šéf Sigma Group: Egyptskému zavlažování zvýšíme kapacitu o proud, jako má Vltava pod Karlovým mostem

thumbnail

První čerpadla opatřená značkou Sigma instalovala česká firma v Egyptě už v polovině minulého století. Od té doby vyváží své technologie do nejlidnatější arabské země světa pravidelně. I díky dlouholetým obchodním vztahům a řadě úspěšných referenčních projektů si egyptský stát vybral právě českého výrobce jako jednoho z dodavatelů pro svůj klíčový zavlažovací projekt. New Delta bude značným množstvím vody zúrodňovat odlehlejší pouštní oblasti, a zvýší tak potravinovou soběstačnost země. Dvě ze sedmi přečerpávacích stanic na části projektu, která se jmenuje Mostakbal Misr, budou používat technologie dodané společností Sigma Group. Nejen o zavlažování jsme si povídali s generálním ředitelem a členem představenstva firmy Lubošem Michlíkem.

Štítky Egypt

číst celý článek

Jak se připravit na nový ESG reporting firem

thumbnail

Povinnost transparentně informovat o udržitelnosti podniků má již konkrétní podobu. Podle nových standardů budou muset zprávy vydávat všechny velké podniky. Postupně se bude ESG reporting zřejmě týkat i těch středních a menších, nicméně kvůli jejich častému zapojení v dodavatelských řetězcích velkých firem je pro ně toto téma aktuální již nyní.

Štítky ESG, KB

číst celý článek

Výhody velkých firem i pro menší podnikatele Firemní centra Komerční banky podpoří byznys ve všech fázích podnikání

thumbnail

V každé fázi svého rozvoje stojí firmy před jinou výzvou. A banky jim v každé z nich mohou nabídnout jiný druh podpory. Proto Komerční banka před pěti lety otevřela síť takzvaných Firemních center, která podnikatelům poskytují individuální péči. Segmentová manažerka Komerční banky Zuzana Mezerová vysvětluje, proč se firmám vyplatí využívat kromě základních bankovních produktů i širokou škálu dalších služeb, jež banky nabízejí.

Štítky Finance, Služby, KB

číst celý článek
1 2 3 4 5 6 7 12 22 33 43

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.