Pokud se Pavla Wiesnera zeptáte na pomyslné hodnoty České podnikatelské pojišťovny, v jejímž čele stojí, bez zaváhání odpoví: férovost, poctivost, týmová spolupráce a inovace. A hned dodá, že tým chápe široce jako tripartitu makléř – pojišťovna – klient. „Toto spojení je pro nás zásadní. Úspěšní jsme právě díky tomu, že funguje, že máme důvěru jak makléřů, tak našich klientů.“
Štítky
Pojištění,
ČPP,
Rakousko
číst celý článek
Sustainability Linked Loan (SLL) neboli úvěr vázaný na cíle udržitelnosti je novou formou bankovního financování pro firmy, které chtějí využít prostředky ke splnění svých závazků v oblasti udržitelnosti. Pro firmy, které chtějí dát najevo svým investorům, zákazníkům i veřejnosti, že si za svojí strategií udržitelnosti stojí.
Štítky
Udržitelné financování,
KB
číst celý článek
Firemní investice lze financovat prostřednictvím emise akcií či dluhopisů nebo, což je nejčastější řešení, pomocí bankovního úvěru. Dnes je pro řadu aktérů na trhu zajímavou možností takzvané odpovědné neboli udržitelné financování. Na jeho konkrétní parametry u bankovních úvěrů jsme se zeptali Evy Chvalkovské z Komerční banky.
Štítky
Udržitelné financování,
KB
číst celý článek
SG Equipment Finance, dceřiná společnost Komerční banky, nabízí svým klientům digitální podepisování smluvní dokumentace s využitím Bank iD. Petr Němec, provozní ředitel SGEFu, popisuje, jak unikátní řešení funguje a jaké výhody přináší klientům.
Štítky
Bankovní identita,
digitalizace,
KB
číst celý článek
Za posledních 60 let se zvýšily emise CO2 jako největšího zdroje globálního oteplování o 30 procent. Kolik si můžeme dovolit vypustit nejen oxidu uhličitého, ale i dalších skleníkových plynů, aby se globální oteplování dařilo držet v rozumné míře do cca 2 ºC? Klíčovou roli hraje energetika, a to jak v osobní spotřebě domácností, tak zejména ve firemním sektoru.
číst celý článek
Nuda v Brně? Posuďte sami. Brněnská firma GF Machinery vyváží 70 % své produkce a na globálním trhu soupeří s předními výrobci speciálních strojů a linek na zpracování technických vláken a pro automobilový průmysl. Každý její výrobek je jednoúčelový originál, vyvinutý a instalovaný u zákazníka na zakázku. Od objednávky do předání zakázky uplyne běžně 6 až 10 měsíců. Jak firma vyrovnává své cash-flow? „K překlenutí této doby využíváme M-záruku Národní rozvojové banky,“ říká Jan Janota, jednatel firmy.
Štítky
Strojírenství,
Inovace,
Podpora exportu,
NRB
číst celý článek