Výsledky vyhledávání
Akvizice je proces především strategického rázu, ale její úspěch závisí na řadě faktorů, jako je přizpůsobení se novým korporátním procesům, zvládnutí přerodu z rodinné firmy do globálně řízené společnosti i akceptace nové firemní kultury. Důležité je také vnést jistotu a stabilizaci zaměstnancům, kteří jsou klíčovým aktivem. „Proces převzetí naší společnosti francouzskou skupinou Legrand trval rok a půl. Považuji ho za velmi náročný a jsem za sebe i všechny naše pracovníky rád, že se nám tento strategický projekt daří naplňovat,“ svěřuje se v rozhovoru finanční ředitel přerovské společnosti EMOS spol. s r.o. Radovan Mucha.
Štítky
Profiliga firem
číst celý článek
V ulici Dokki, kde už skoro padesát let sídlí česká ambasáda, není kvůli hustému smogu vidět okolní domy. Nicméně většina lidí tento nedostatek vůbec nevnímá. Jsou totiž příliš zaujati činností, kterou mají již od starověku v krvi – byznysem.
Štítky
Egypt,
MZV
číst celý článek
S naším předním biochemikem a zakladatelem Pražského inovačního centra InnoCrystal Petrem Kotalem jsme si povídali o jeho motivaci stát se honorárním konzulem ČR ve Švýcarsku, našem inovativním potenciálu a podnikatelských příležitostech v mezinárodním
Štítky
Švýcarsko
číst celý článek
Kaliforňany nespojuje původ, ale hlavně sdílené hodnoty a postoje. Základním znakem zdejší obchodní kultury je snaha o jednoduchost a přímost. Při jednáních používejte stručné a jasné formulace. Udržujte přímý oční kontakt, vzbuzujete tak důvěru. A můžete mluvit i o svém neúspěchu, vaše šance na dobrý výsledek obchodu tím neutrpí.
Štítky
Exportní šance,
Kalifornie,
Obchodní etika
číst celý článek
Do českého prostoru vstoupil opravdu nepřehlédnutelně díky kampani #jsemtunovej, která měla velký ohlas jak u širší, tak odborné veřejnosti. I když v době, kdy spolu hovoříme, u nás velvyslanec Spojeného království v České republice Matt Field stále není ještě ani rok, už tu „úplně novej“ není. Jak na něj zatím Česko působí, jak ze své pozice pomáhá rozvíjet obchodní vztahy mezi českými a britskými podniky a jaká je a bude spolupráce mezi našimi zeměmi v dnešní postbrexitové době? Povídali jsme si pro TRADE NEWS.
Štítky
Velká Británie
číst celý článek
České firmy se války nezalekly. Letošní Meeting Point CzechTrade potvrdil jejich zájem své aktivity na ukrajinském trhu nejen udržet, ale ještě posílit v rámci poválečné rekonstrukce. Jak agentura přizpůsobila své služby aktuálním potřebám našich exportérů, jsme se zeptali ředitelky zahraniční kanceláře CzechTrade Ukrajina Oksany Antonenko.
Štítky
Ukrajina,
CzechTrade
číst celý článek
Bettina Kirnbauer je velvyslankyní Rakouska v České republice tři roky, ovšem předtím další tři roky v Praze na ambasádě působila. Naši zemi tedy dobře zná a dokáže velmi dobře vyjádřit, proč je vzájemná spolupráce Čechů a Rakušanů tak úspěšná a rozmanitá. V rozhovoru pro TRADE NEWS zároveň zdůrazňuje, že existuje velmi slibný potenciál pro další růst, ať už díky geografické blízkosti, podobné mentalitě či vhodně se doplňující struktuře našich ekonomik.
Štítky
Rakousko
číst celý článek
„Veletrhy vnímám jako důležitý nástroj na podporu mezinárodních obchodních vztahů, který umožňuje firmám rozšířit působení na globálním trhu a najít nové příležitosti,“ říká Jan Kubata, generální ředitel společnosti Veletrhy Brno, která patří k významným
Štítky
Veletrhy,
Mezinárodní obchod,
BVV
číst celý článek
Proslavil se jako spoluzakladatel a jeden z lídrů investiční společnosti Spark Capital, jejímž prostřednictvím pomohl vyrůst mnoha technologickým start-upům v obří nadnárodní korporace.
Štítky
Rozhovory,
Exportní šance,
Kalifornie,
USA
číst celý článek
O pojištění podnikatelů hovoříme s Michalem Krajčovičem, ředitelem Úseku podnikatelských rizik České podnikatelské pojišťovny (ČPP).
Štítky
Podnikatelské pojištění,
ČPP
číst celý článek