Články se štítkem: Export

Petr Kaluža: České pivo je světový pojem. A střední pivovary drží jeho vlajku

thumbnail

V náchodském pivovaru PRIMÁTOR vaří pivo nepřetržitě již 151 let. Jako středně velký pivovar patří mezi rodinné stříbro naší republiky s robustním portfoliem, jak říká jeho ředitel a zkušený vystudovaný sládek Petr Kaluža: „V našem pivovaru jsme nevsadili jenom na tradiční český ležák, ale přinášíme svým zákazníkům i spoustu jiných chuťových zážitků. V Bavorsku jsme vyhráli s naším pšeničným pivem a v Londýně se stoutem. Ctíme tradiční postupy různých pivních stylů a své pivo s úspěchem prodáváme na trzích celého světa.“

Štítky Velká Británie, Německo, Export, KB

číst celý článek

Milan Macholán: Exportní portfolio modifikujeme průběžně. Odklon od východních trhů nás nezaskočil

thumbnail

„Nikdy jsme se neomezovali jen na teritoria, na nichž jsme byli úspěšní, ale průběžně jsme rozvíjeli naše obchodní aktivity všude po světě. Hledání nových příležitostí je nikdy nekončící proces, který firmám umožňuje překonat změny probíhající na dynamickém světovém trhu. Proto nás významně neovlivnily ani sankce, které Evropská unie uvalila na Rusko a Bělorusko,“ říká generální ředitel PBS Velká Bíteš Milan Macholán.

Štítky Strojírenství, Inovace, Nové technologie, Export, KB

číst celý článek

Začali plnicím perem, dnes znají jejich výrobky v padesáti zemích světa

thumbnail

Jestli je nějaký český výrobce psacích a kreslicích potřeb mezi spotřebiteli notoricky znám, je to Centropen. Původně malá dílna se základnou v jihočeských Dačicích se od svého vzniku v roce 1940 rozrostla ve výkonnou továrnu s bezmála čtyřmi stovkami zaměstnanců a velmi úspěšně expandovala do více než padesátky zemí světa. Jak vzpomíná generální ředitel společnosti Martin Žahourek, „vše začalo tím, že se dva podnikatelé rozhodli pro společnou výrobu plnicích per. První výrobky vznikaly za významného podílu ruční práce, kterou tehdy zajišťovalo pouhých dvacet zaměstnanců. Značka Centropen byla registrována osm let od svého vzniku, v roce 1948.“

Štítky Ukrajina, Export

číst celý článek

Josef a Jan Látovi: Data jsou náš denní chleba

thumbnail

S nástupem Průmyslu 4.0 se převažujícím tématem v mediálním prostoru stala robotizace. „Ale pro průmyslové podniky představují roboty jen jakousi konfekci, podmínku nutnou, kterou si pořídí, aby zefektivnily výrobu, snížily objem namáhavé práce a zajistily co největší bezpečnost pracovníků. Průmysl 4.0 a jeho přínos pro konkurenceschopnost spatřujeme v automatizaci a digitalizaci, práci s daty pro včasné rozhodování,“ shodují se bratři Látové, spolumajitelé rodinné akciové společnosti BENEŠ a LÁT. Tedy obchodní ředitel a ryzí strojař Josef a nositel titulu Manažer roku 2021, CFO a ekonom Jan.

Štítky Inovace, digitalizace, slévárenství, Strojírenství, Rodinná firma, Export

číst celý článek

EGAP loni pomohl českým exportérům vyvážet do rekordních 54 zemí

thumbnail

Exportní pojišťovna EGAP v roce 2021 podpořila české exportéry a investory na dosud nejvyšším počtu zahraničních trhů. Pojistila či zaručila vývoz tuzemských firem do 54 zemí světa, a v tomto ohledu byl překonán rok 2020, kdy to bylo 47 trhů. Celkově pojišťovna loni uzavřela 251 pojistných smluv v objemu 34 miliard korun. Loňské hospodaření zakončila ziskem 442 milionů korun.

Štítky Pojištění, Export, EGAP

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.