Rozhovory

Martina Mlinarević Sopta: České firmy nemají s adaptací v Bosně a Hercegovině problémMůžete nám být skvělým mentorem

thumbnail

Ve své zemi i za jejími hranicemi je známá jako novinářka, spisovatelka a aktivistka. Vydala šest knih, na Facebooku má 130 tisíc sledujících a další víc než 4 tisíce na Twitteru. Jak tyto své předchozí zkušenosti uplatňuje v diplomacii a proč mají bosensko-české vztahy mimořádný potenciál? I o tom jsme si povídali s Martinou Mlinarević Sopta, která je od ledna 2020 velvyslankyní Bosny a Hercegoviny v České republice.

Štítky Bosna a Hercegovina, Investice, Export

číst celý článek

Ljirim Kazimi: Makedonie je podnikatelsky hodně zajímaváInvestory si hýčká

thumbnail

S Ljirimem Kazimim, viceprezidentem Česko-makedonské obchodní a průmyslové komory, jsme se setkali poprvé na pražské Plzeňské ulici v roce 2004. Tehdy tam připravoval k otevření svou první vlastní pizzerii a jeho kamarád architekt mu slíbil poslat grafika, který udělá vše potřebné, aby „to vypadalo“. Ten grafik jsem byl já. A od té doby nás pojí pevné přátelství.

Štítky Severní Makedonie

číst celý článek

Jaroslav Besperát: V krizi všichni hledáme ostrov stability a důvěryTakovou pojišťovnu budujeme už čtvrt století

thumbnail

Pokud platí, že hodnotu a kvalitu prověří krizová situace, pak Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) prošla koronavirovou krizí bez ztráty květinky a s hlavou vztyčenou. S jejím generálním ředitelem Jaroslavem Besperátem jsme si povídali v době, kdy si na své konto aktuálně připsala další vavříny v prestižní soutěži Zlatá koruna: zlato v kategorii Pojištění podnikatelů a průmyslu a dvě bronzové trofeje za pojištění pro podnikatele Simplex a Autopojištění Combi Plus. Navzdory pandemické krizi zaznamenává ČPP i po stránce celkových hospodářských výsledků velmi úspěšný rok a stále patří mezi nejrychleji rostoucí z TOP desítky českých pojišťoven. O jejím šéfovi se ví, že rád vyhrává. Jaký je jeho recept na vítězství?

Štítky ČPP

číst celý článek

Tomáš Gross: Češi mají víc peněz, ale jejich finanční gramotnost se nelepší

thumbnail

Společnost Partners je na českém trhu finančního poradenství už tradiční značkou. Hlavní odpovědností jednoho z jejích ředitelů, Tomáše Grosse, je další rozvoj. Ať už jde o zvyšování podílu na trhu nebo vymýšlení nových synergií, jako jsou například spolupráce s vysokými školami či aktivity v oblasti podpory finanční gramotnosti. Jako jeden z nejzkušenějších lidí ve firmě působí Tomáš Gross také jako supervizor při výběrovém řízení nových kolegů-poradců. „Snažím se být velmi přísný, abychom do našich řad nabírali opravdu kvalitní a motivované lidi,“ vysvětluje.

Štítky Partners, Investice

číst celý článek
1 18 20 21 22 23 24 25 26 35 52 69

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.