Japonsko

Kansuke Nagaoka: Japonsko i Česká republika společně sdílí kaizen, tedy metodu neustálého postupného zlepšování

thumbnail

Úplně poprvé přijel do Prahy jako turista v roce 2017. A nyní má příležitost v tomto krásném městě pobývat a je nadšený z toho, že tu člověk doslova může žít v historii a obdivovat mnoho architektonických stylů a také spoustu zeleně. A rovněž ho ohromilo, jak Češi japonskou kulturu přijímají a oceňují. Rozhovor nám poskytl velvyslanec Japonska v České republice, pan Kansuke Nagaoka, který nastoupil tuto diplomatickou misi letos na jaře. Hovořili jsme s ním v jeho rezidenci.

Štítky Japonsko

číst celý článek

Obchodování v Japonsku je i pro zkušené výzvouSežeňte si doporučení

thumbnail

Země vycházejícího slunce symbolizuje vysokou kvalitu výrobků, spolehlivost a přesnost dopravy, dodržování norem a respekt k osvědčeným kontaktům. Cizince okouzluje také pohostinnost a vysoký standard společenských vztahů. Nepodceňujte však vyjednávací schopnosti Japonců. I když vystupují kultivovaně a přátelsky, skrývají se v nich nekompromisní obchodníci.

Štítky Japonsko

číst celý článek

AMCON – pulzující monozukuri v srdci Evropy

thumbnail

Víte, co je to monozukuri? Jedná se o japonský termín, který lze zjednodušeně do češtiny přeložit jako umění výroby. Vychází ze starobylé propracované filozofie a zahrnuje v sobě kvality, kterých si vážíme i my Češi – zlaté české (v tomto případě i japonské) ručičky a poctivou práci. AMCON Europe, dceřiná firma japonské společnosti AMCON Inc., je inspirujícím reprezentantem uplatňování zásad monozukuri v podmínkách evropského byznysu. Specializuje se na výrobu technologií pro čištění odpadních vod se zaměřením na ekologické a úsporné odvodňování kalů jak pro komunální, tak průmyslové čistírny odpadních vod.

Štítky Japonsko, Environment, Inovace

číst celý článek

České granáty okouzlily JaponceSvětově unikátní šperky zaujaly krásou i příběhem

thumbnail

„Když jsme letos na jaře představovali kolekci svých šperků na výstavě v prostorách českého velvyslanectví v Tokiu, zájem návštěvníků nás mile překvapil. Kdyby se jednalo o prodejní výstavu, neměli jsme druhý den co vystavovat,“ usmívá se při vzpomínce na vydařenou akci Pavel Tvrzník, předseda představenstva turnovského družstva umělecké výroby Granát, které už více než rok připravuje expanzi na japonský trh.

Štítky Japonsko, Luxusní zboží, Ekonomická diplomacie

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.