Články autora: Martina Hošková

We are always interested in potentialSerbia has it

thumbnail

“Business models must adapt to market developments,” argues Ludvík Machala, founder and CEO of ProSpánek. When the golden era of direct sales through call centres was coming to an end, he decided on an ambitious plan to build a retail chain that would offer comprehensive solutions for healthy sleeping. They did it first in the Czech Republic and Slovakia, later in Poland and Hungary, and most recently, Serbia joined the group in 2022. “Serbia was a logical choice for us when looking for further expansion eastward. It is a country with a rapidly developing economy open to the whole world. And we are always interested in potential.”

číst celý článek

Ludvík Machala: Vizionář se učí neustáleDnes se učím přenášet na druhé nejen kompetence, ale i rozvoj

thumbnail

Ludvík Machala, zakladatel a jednatel společnosti ProSpánek, je vizionář se schopností získat a zapálit tým pro realizaci svých snů. Jeho podnikatelský příběh sahá zpět až do devadesátých let. Tehdy stloukal s kamarádem na zahradě palety, dnes řídí úspěšnou firmu přecházející na korporátní styl vedení.

Štítky Transformace firem

číst celý článek

Ludvík Machala: Vždy nás zajímá potenciálA Srbsko ho má

thumbnail

„Obchodní modely se musí přizpůsobovat vývoji trhu,“ je přesvědčen Ludvík Machala, zakladatel a generální ředitel společnosti ProSpánek. Proto se ve chvíli, kdy zlatá éra přímého prodeje prostřednictvím call center pomalu končila, rozhodl pro ambiciózní plán výstavby retailového řetězce s komplexním řešením zdravého spaní. Nejdříve v Čechách a na Slovensku, později v Polsku a Maďarsku a jako poslední přibylo do skupiny v roce 2022 i Srbsko. „Srbsko bylo naší logickou volbou při hledání další expanze na východ. Je to země s velmi rychle se vyvíjející ekonomikou otevřená celému světu. A nás vždycky zajímá potenciál.“

Štítky Srbsko, Transformace firem

číst celý článek

AMCON – pulzující monozukuri v srdci Evropy

thumbnail

Víte, co je to monozukuri? Jedná se o japonský termín, který lze zjednodušeně do češtiny přeložit jako umění výroby. Vychází ze starobylé propracované filozofie a zahrnuje v sobě kvality, kterých si vážíme i my Češi – zlaté české (v tomto případě i japonské) ručičky a poctivou práci. AMCON Europe, dceřiná firma japonské společnosti AMCON Inc., je inspirujícím reprezentantem uplatňování zásad monozukuri v podmínkách evropského byznysu. Specializuje se na výrobu technologií pro čištění odpadních vod se zaměřením na ekologické a úsporné odvodňování kalů jak pro komunální, tak průmyslové čistírny odpadních vod.

Štítky Japonsko, Environment, Inovace

číst celý článek
1 2 3 4 5 6 8

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.