Články autora: ShutterStock

Kosmické technologie všude kolem násGlobální potenciál ve stovkách miliard eur ročně

thumbnail

Kosmické aktivity s sebou přinášejí rozvoj špičkových technologií či specifických materiálů. Využívají se totiž v extrémním prostředí a díky tomu se vyvíjejí nové produkty s vysokou přidanou hodnotou s velkým tržním potenciálem v řadě oblastí. Globální potenciál nového, dynamicky se rozvíjejícího a stále rostoucího trhu, který s tímto oborem souvisí, se pohybuje ve stovkách miliard eur ročně. Přičemž hráčů na něm není tolik kvůli nezbytné vysoké vyspělosti technologií a kvalifikaci pracovníků.

Štítky space

číst celý článek

Jak najít toho pravého „markeťáka“

thumbnail

„Za co vás v předchozím zaměstnání platili?“ Ptá se kolegyně personalistka uchazeče o pozici manažer marketingu. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. „Opravdu? A čeho jste tím dosáhl?“ Doptává se kolegyně trochu překvapeně. „No, tak šéf byl spokojenej, že nic nezbylo do příštího roku, a určitě jsem podpořil dobré jméno firmy,“ doplňuje uchazeč suverénně. „A jak to víte? Měřili jste to nějak?“ Pokračuje neoblomně kolegyně. „To ne, ale to by bylo divný, kdyby se za takové peníze nic nestalo, ne?“

Štítky Personalistika, Marketing

číst celý článek

Čína: Cesta na globální Olymp

thumbnail

„Čína jako velká země, podobně jako Spojené státy, má stále víc tendenci si vyrábět všechno sama. Svým způsobem se do budoucna uzavírá. Ale na druhé straně je stále víc zemí na čínské poptávce závislých,“ poznamenal pro ČRo Plus v souvislosti s listopadovým jednáním čínského premiéra s představiteli světových mocností přední český ekonom Michal Mejstřík, někdejší externí konzultant Evropské komise ve střední a východní Evropě a Asii, který v Číně několik let školil auditory a poradce.

Štítky Čína, MPO

číst celý článek
1 16 30 31 32 33 34 35 36 45 59

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.