Kanada se podobně jako USA stala domovem mnoha etnik, která se v průběhu času promíchala, a formálně se konstituovala v bilingvní anglicko-francouzský stát. Kanaďané jsou hrdi na dvojí kulturní dědictví a velmi citlivě reagují na srovnávání s Američany a Spojenými státy. Specifický útvar představuje Quebec, jehož obyvatelé akcentují svou provinční identitu.
Štítky
Obchodní etika,
Kanada
číst celý článek
V Austrálii jsou vztahy založeny na klíčovém konceptu – tzv. mateshipu, který staví na rovnosti, náklonnosti a přátelství, a to samozřejmě ovlivňuje i obchodní jednání.
Štítky
Obchodní etika,
Austrálie
číst celý článek
Novozélanďané jsou velmi hrdí, ale také skromní, vynalézaví a říká se, že dokážou „z ničeho vykouzlit hodně“. Oni sami svoji povahu označují jako „kivi attitude“. Pták kivi, který žije pouze na Novém Zélandu a je ohroženým druhem, se totiž stal jejich národním maskotem.
Štítky
Obchodní etika,
Nový Zéland
číst celý článek