Články autora: archiv CzechTrade

Tamer El-Sibai: Maroko mi přirostlo k srdci

thumbnail

Díky své strategické poloze je Marocké království označováno za jednu z bran do Afriky. Toho využívá řada evropských firem, které tam přesunuly výrobu nebo založily pobočky. „Maroko by chtělo tuto pozici v budoucnosti ještě více posílit a stát se významnou destinací pro byznys a investice,” říká Tamer El-Sibai, ředitel CzechTrade Maroko v rozhovoru pro TRADE NEWS.

Štítky Maroko

číst celý článek

Jiří Mašata: Izraelci jsou velmi pragmatičtíKvalitu svých produktů musíte pravidelně potvrzovat

thumbnail

Ředitel regionálního centra CzechTrade v Tel Avivu Jiří Mašata jezdí do Izraele pravidelně už od roku 1990, a místní poměry i specifické rysy obyvatel tak zná velmi dobře. Na Izraelcích oceňuje jejich obchodnického ducha, tah na branku, pragmatismus a orientaci na výsledek. A to se projevuje i na dynamickém rozvoji jejich země. „Nejen v Tel Avivu vidíte na každém kroku důkazy ekonomického boomu posledních let – technologické a industriální parky, rozvíjející se elektromobilitu, prvky smart cities a další nové technologie,“ líčí s uznáním.

Štítky Izrael

číst celý článek

Julie Havlová: Na Rakušanech se mi líbí, že se drží svých tradic a mají svou zemi rádi

thumbnail

„S Rakušany máme společnou historii a jsme si hodně podobní. Proto se nám s nimi i dobře obchoduje. Jen s tím ale nevystačíte, je nutné vsadit na originalitu, špičkovou kvalitu a stoprocentní servis. A počítejte s tím, že jsou to patrioti a dají většinou přednost lokálnímu výrobku,“ říká Julie Havlová, ředitelka vídeňské kanceláře CzechTrade.

Štítky Rakousko, CzechTrade

číst celý článek

Dóra Egressy: Maďarsko je nám blíž, než si myslímeČeským exportérům se tam navzdory covidu daří

thumbnail

Dóra Egressy, ředitelka kanceláře CzechTrade v Budapešti, zná velmi dobře Česko i Maďarsko a potvrzuje, že mají mnoho společného. Ať jde o ukazatele, jako jsou počet obyvatel, rozloha, struktura ekonomiky, kupní síla domácností či vkus spotřebitelů. „Oba národy se velmi rychle učí, sledují poslední trendy a rychle se jim přizpůsobují, drží krok s digitalizací a celkově jsou otevřené vůči ostatním,“ poznamenává a dodává, že české výrobky tu mají obrovskou konkurenční výhodu v německé kvalitě za středoevropskou cenu. Hovořili jsme s ní v době stále probíhající pandemie covidu-19, ale s vyhlídkou na snad optimističtější rok 2021.

Štítky Maďarsko, CzechTrade

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.