Země Gándhího míří mezi supervelmoci a k tomu potřebuje energii
Jedním z růstových faktorů indické ekonomiky je výroba dostatečného množství energie. A to se právě zatím nedaří.
číst celý článekJedním z růstových faktorů indické ekonomiky je výroba dostatečného množství energie. A to se právě zatím nedaří.
číst celý článekVytvořit si ucelený názor na africký kontinent není vůbec jednoduché. Jinak bude na Afriku nahlížet turista, jinak politik a jinak podnikatel. Zatímco jedni v ní mohou vidět kontinent sužovaný bídou a válkami, schopné podniky rozpoznaly obrovský a nedotčený potenciál a již dnes si připravují v Africe obchodní partnerství.
číst celý článekVe stínu dramatických událostí na severu Afriky se v její subsaharské a východní části odehrávají zásadní, i když v některých případech křehké ekonomické a společenské změny. Mezi země, kde je investiční i podnikatelské klima relativně stabilní, patří Keňa.
číst celý článekČína je již od roku 1994 největším exportérem textilu a oděvů na světě, přičemž poslední statistiky z roku 2010 ukazují, že zaujímá 40 % celosvětových exportů. Jedná se však převážně o laciné a méně kvalitní produkty. Naopak na globálním trhu s cenově i kvalitativně vyššími produkty jsou jednoznačně silnější členské státy EU. Evropské malé a střední podniky mohou proto využít při vstupu na čínský trh jasné převahy díky inovativnímu designu, kvalitě a aplikaci nejnovějších technologií.
číst celý článekGlobální vesnice přiblížila kdysi zcela tajemnou Čínu západnímu světu na vzdálenost jednoho kliknutí myši. Čína je nyní blíže než kdy jindy - přesných informací o jejím hospodářství, ekonomice a politice je plný internet. Přesto Evropany nefascinuje o nic méně než v romantických dobách dobrodružných cest Marka Pola.
číst celý článekObchodovat s Mexikem je jako snažit se vlézt do láhve s úzkým hrdlem. Dlouho se o to budete snažit, ale až se vám to podaří, těžko se budete dostávat ven.
číst celý článekJste rodinná firma? Neváhejte a přihlaste se.
Originální soutěž pro ženy podnikatelky opět přináší jedinečnou příležitost ocenit a zviditelnit práci drobných podnikatelek. Tato soutěž oslavuje jejich schopnosti, samostatnost, kvalitu služeb a originální nápady. Je určena výhradně ženám, které provozují vlastní e-shop nebo plánují jeho založení a posílají z něj balíky svým zákazníkům.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) pořádá soutěž určenou živnostníkům, mikro, malým a středním podnikům (tzv. MSP), které v Česku podnikají a za poslední rok (12 měsíců) věnovaly energii do přeměny fungování. Soutěž navazuje na dlouholetou tradici AMSP ČR.
Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.