Výsledky vyhledávání
Německy hovořící země patří mezi nejvýznamnější obchodní partnery České republiky. Z pohledu přímých zahraničních investic je Německo stále nejdůležitějším investorem. Již v současné době se agentuře CzechInvest daří podporovat projekty, které lze považovat za chytré investice.
Štítky
Německo,
Investice
číst celý článek
Společnost ABBAS vstoupila na italský trh v roce 2013 a od roku 2016 na něm začala využívat asistence agentury CzechTrade. Od té doby si tam vybudovala poměrně hustou síť kontaktů a přátelských osobních vazeb. „Její obchodní manažer pro region EMEA a Latinská Amerika Michal Vyplašil je velmi aktivní a daří se mu zúročit obecně vstřícný vztah Italů k českým výrobkům,“ chválí Michala Vyplašila z brněnského ABBASU vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade v Miláně Marek Atanasčev.
Štítky
Nové technologie,
Inovace,
Itálie
číst celý článek
Španělsko je se svými téměř 47 miliony obyvatel pátým největším trhem Evropské unie, směle upevňujícím svou pozici mezi hlavními evropskými ekonomikami.
Štítky
Španělsko
číst celý článek
Zájem českých firem o obchodování v Indii roste spolu s růstem indické ekonomiky, kupní síly i digitální gramotnosti tamních obyvatel. Dalším faktorem je sílící urbanizace a s ní spojená zvýšená potřeba posilování infrastruktury. „Indické vládě se navíc za poslední roky podařilo výrazně zjednodušit podnikatelské prostředí,“ dodává Luboš Ulč, ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade v Mumbaí. Povídali jsme si s ním o reálných příležitostech pro české firmy, o tom, co se v Indii za poslední roky změnilo, i o vlivu pandemie na obchodování.
Štítky
Indie,
CzechTrade
číst celý článek
Lidé jsou dnes nejen v českých firmách tématem číslo jedna. Nízká nezaměstnanost na jednu stranu přinesla víc zájmu o zaměstnance, na druhou stranu s ní přišli do podniků často i nekvalitní jedinci.
Štítky
Personalistika,
Pracovní trh
číst celý článek
Letos poprvé vyhlásila Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) soutěž v rámci Roku digitálního podnikání 2019 pod názvem Digitální firma roku. Veřejnost vybrala v pěti kategoriích své favority, kteří byli oceněni na největší akci AMSP ČR v roce – na galavečeru Dne podnikatelů České republiky dne 30. října 2019 v pražském hotelu Ambassador. Absolutní vítěz potvrzuje nejpřipravenější segment na digitalizaci, a to zemědělství. Generálními partnery soutěže jsou společnosti ABB, ČSOB, Mastercard, ŠKODA AUTO a ŠKODA Financial Services.
31.10.2019
celá novinka »
Jak je na tom Austrálie z hlediska výběru zaměstnanců? Jaké problémy řeší na pracovním trhu? A v čem jsou nám Australané podobní? Na to jsme se podívali s Negar Riazati, výkonnou ředitelkou společnosti Performia Austrálie.
Štítky
Austrálie
číst celý článek
S ředitelem britské kanceláře CzechTrade Martinem Macourkem jsme hovořili ve dnech, kdy probíhala tradiční akce Meeting Point pořádaná touto agenturou. Jak sám říká, letošní zájem o britský trh byl mezi českými firmami enormní, rezervace schůzek se zaplnily během pár hodin. Zastihli jsme ho tedy plného čerstvých zkušeností s tím, co zajímá a trápí české exportéry v souvislosti s brexitem.
Štítky
UK,
CzechTrade
číst celý článek
Peking bude v roce 2022 dějištěm zimních olympijských her a vláda významně podporuje rozvoj zimních sportů, což vytváří neopakovatelnou příležitost pro české firmy v mnoha odvětvích, např. sportovního vybavení, oblečení a
Štítky
Čína,
CzechTrade
číst celý článek
Když v roce 1892 Antonín Dvořák odjížděl do Ameriky, čekalo jej téměř čtrnáctidenní cestování. Jen samotná plavba přes Atlantik trvala devět dní a jeho rodinné příslušníky většinu z toho času trápila mořská nemoc. Posádka lodi, která konečně připlula do přístavu, musela na vylodění ještě den čekat v karanténě, než mohla poprvé vkročit na půdu Nového světa. Ačkoli o cestování do USA si zatím můžeme nechat zdát, Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK se připravuje na velké americké turné. Tak velké, že není možné na něm kvůli pandemii přestat pracovat. Má se uskutečnit na přelomu zimy a jara 2021 a i bez současné koronavirové krize by bylo logistickým oříškem. Od českého orchestru totiž právem všichni očekávají jen to nejlepší; příkladné a autenticky české provedení díla Antonína Dvořáka, který Čechům v Americe udělal dobré jméno. A tomu je třeba dostát.
Štítky
USA,
Kreativní průmysl,
Tradice
číst celý článek