Články se štítkem: Profiliga firem

Radovan Mucha: Větší síla s vlastní značkouSpojení s francouzskou skupinou nám otevřelo nové možnosti

thumbnail

Akvizice je proces především strategického rázu, ale její úspěch závisí na řadě faktorů, jako je přizpůsobení se novým korporátním procesům, zvládnutí přerodu z rodinné firmy do globálně řízené společnosti i akceptace nové firemní kultury. Důležité je také vnést jistotu a stabilizaci zaměstnancům, kteří jsou klíčovým aktivem. „Proces převzetí naší společnosti francouzskou skupinou Legrand trval rok a půl. Považuji ho za velmi náročný a jsem za sebe i všechny naše pracovníky rád, že se nám tento strategický projekt daří naplňovat,“ svěřuje se v rozhovoru finanční ředitel přerovské společnosti EMOS spol. s r.o. Radovan Mucha.

Štítky Profiliga firem

číst celý článek

Martina Pěčková: Anonymita globálního obchodu člověka demotivujePotřebuje vidět výsledky své práce na vlastní oči

thumbnail

„Nejdůležitější je umět naslouchat,“ říká výkonná ředitelka české velkoobchodní společnosti EURO NÁŘADÍ Martina Pěčková. „Velmi mi záleží na tom, aby náš kolektiv, který tvoří navzdory často náročné manuální práci nejen muži, ale také ženy, dosahoval dobrých ekonomických výsledků, ale zároveň v něm panovaly harmonické mezilidské vztahy.“

Štítky Profiliga firem, Z praxe, Velkoobchod, Personalistika

číst celý článek

Filip Dvořák: Do Kalifornie mě vyhnala kanadská zima. Dnes je mým druhým domovem

thumbnail

Vědec a matematik Filip Dvořák chce být u toho, až se kompozitní AI dostane z akademické půdy do praxe a povede se dosud teoretické modely komerčně využít. Kvůli tomu založil nejprve v USA a pak v Česku společnosti Filuta AI, která plánuje být mezi prvními, kdo dosud teoretické modely zavedou do života firem a veřejné správy. Do Kalifornie se dostal během vědecké a podnikatelské kariéry hned dvakrát, nejprve jako stážista v Googlu a pak jako výzkumník ve Stanford Research Institute (SRI).

Štítky Rozhovory, Profiliga firem, Nové technologie, Věda a praxe, USA, Kalifornie, Ai

číst celý článek

Pojďte si hrát (nejen) se světlem

thumbnail

Myslíte, že je možné obejmout světlo? Česká designová značka Lunamies® se o to snaží. „Podporujeme hravost a kreativitu. Naši malí i velcí zákazníci společně s námi vytvářejí originální dekorace, třeba do dětského pokoje, na narozeninovou oslavu, ale také do mateřských škol nebo hračkářství,“ říká Petra Kubíčková, jedna ze zakladatelek této mladé firmy.

Štítky Profiliga firem, Kreativní průmysl, Nastartujte se, KB

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.